Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 25, 2007

Haruan makan anak 3

Dalam beberapa saat saja tangannya yang terasa suam itu memulakan proses
ramas-meramas picit-memicit tetekku. Lembut saja ramasannya tetapi
tekniknya sungguh effektif. Dia dapat mengesan di mana tempat yang
paling menyeronokkan untuk membikin tetekku dengan serta-merta menjadi
magang dan keras. Tambahan pula Ibu jari dan jari telunjuknya
memicit-micit dan menggentel-gentel puting tetekku yang menegang juga.

Dia seolah-olah telah diberitahu di mana punca kelemahanku lagi yang
boleh menyebabkan aku lebih mudah menyerah kalah. Mungkin dia telah
dapat membaca 'signal' daripada aku yang gemar menayangkan buah dadaku
melalui baju-baju yang 'low-cut' dan nipis.

Sambil membongkokkan lagi badannya, kini kedua-dua tangan bapa mertuaku
'busy' bertugas, satu mengerjakan nonokku dan juburku manakala yang satu
lagi mengerjakan buah dadaku. Aduuh.. Aduuh, sedapnya! Tak henti-henti
aku mengerang kesedapan. Menunggu masa sahaja bom nak meletup.

Di belakang, bapa mertuaku juga tak kurang erangannya. Bagaimanapun
bunyi erangannya taklah sekuat seperti aku. Nyatalah aku yang lebih
jalang dan lebih miang ketika itu. Aku yang lebih gatal. Aku yang lebih
mengenyam. Aku yang lebih menjadi-jadi.

*****

Untuk makluman tambahan pembaca sekalian, buah dadaku bukan sahaja
besar, menonjol dan pejal tetapi juga putingnya. 'The circumference of
my nipple is almost the same as that of a Malaysian ten-sen coin'.
Bayangkanlah betapa seronoknya anda jika dapat meramas tetekku,
memicit-micit dan menyonyot-nyonyot putingnya puas-puas.

Kebetulan, selain daripada nonok tembamku dan kelentitku yang cepat
mengenyam dan geli bila disentuh lelaki, tetekku juga adalah tempat yang
paling sensitif dan cepat merangsang nafsu berahiku bila dikerjakan oleh
mulut, tangan dan jari-jari lelaki. Aku sememangnya inginkan orang
lelaki melayan kehendak tetekku secukup-cukupnya dahulu sebelum
mengemaskan nonokku. Betul, tak mahu berselindung.

*****

Tiba-tiba aku rasa tangan kiri bapa mertuaku meninggalkan nonokku dan
meletakkannya pada ponggong kiriku pula. Aku ingat dia sudah puas
mengerjakan nonokku dan mahu berhenti setakat itu. Frust juga aku
dibuatnya, kerana nonokku 'was by then eagerly waiting for something
better'. 'My bitchy cunt was expecting for a better treatment from my
beloved father-in-law then'.

Nasib baik rasa kecewaku tidak lama, dalam beberapa saat sahaja. Belum
sempat aku mengeluarkan keluhan kecewa dan bersuara mengarahkan bapa
mertuaku melakukan satu kerja yang nonokku nanti-nantikan, aku terasa
muncung mulutnya telah melekap di permukaan nonokku. Walaupun aku tidak
nampak apa yang sedang berlaku di pukiku, aku sudah dapat mengagak apa
yang akan terjadi seterusnya.

Ya, aku mula merasakan bapa mertuaku menjelir-jelirkan lidahnya,
menusuk-nusuk dan menjilat-jilat keliling bibir nonokku yang lembut dan
sudah basah itu. Bertambah kuat aku mengerang kesedapan. Selepas
berputar-putar di keliling permukaan nonokku, hujung lidahnya menyelinap
masuk ke dalam lubang nonokku yang dah sekian waktu terbuka menunggu
ketibaannya. Dalam betul lidahnya masuk, menikam-nikam dan
menjilat-jilat bahagian-bahagian nonokku yang sensitif.

Terangkat-angkat dan tergoyang-goyang bontotku dibuatnya. Percayalah,
tidak pernah suamiku melakukan aksi begitu. 'I have never received such
a wonderful tongue-treatment from my hubby. I experienced such an
incredible feeling then'. 'Almost instantly' air maniku terpancut buat
pertama kalinya. Macam meletup-meletup bunyinya.

Ketika terasa dan tahu yang air maniku sedang memancut keluar, bapa
mertuaku berhenti menjilat buat sementara dan mengeluarkan hujung
lidahnya dari dalam lubang nonokku. Tetapi muncung mulutnya tetap
terbuka dan melekap di permukaan lubang nonokku. Dia tidak mahu air
maniku meleleh jatuh ke atas tilam. Dia mahu air maniku jatuh ke dalam
mulutnya. Dahsyat! Dahsyat! Dia mahu minum air berzat keluaran syarikat
nonokku. Sesuatu yang tidak pernah dan tidak mungkin boleh dilakukan
oleh Aznam, suamiku yang penjijik tak tentu fasal itu.

Teknik berhenti menjilat sekejap untuk memberi kesempatan kepada wanita
mengeluarkan air maninya dengan sempurna tanpa gangguan ini amat
berkesan. 'It's fantastic, you know'. Aku rasa ramai lelaki tidak tahu
mempraktikkan teknik ini, termasuklah suamiku sendiri. Mereka inilah
orang-orang yang jahil, tiada ilmu menjilat nonok. Pakai jilat aja.
Fikirkan sedap dia sahaja, sedap orang dia tak mahu ambilkira.

Selepas merasakan yang pancutan air maniku telah reda, tidak berlengah
lagi bapa mertuaku memasukkan semula hujung lidahnya ke dalam nonokku
yang sudah lencun berair. Berdecot-decot bunyinya dia menyonyot dan
menyedut air lubang pukiku dengan ghairah sekali. Kedengaran jelas di
telingaku bunyi nyonyotan dan sedutan yang enak itu.

Lidahnya menjilat-jilat semula semua tempat yang dilawati sebelum aku
karam sebentar tadi. Misainya yang nipis terus menikam-nikam permukaan
nonokku. Tidak sakit bahkan tikaman misainya ibarat menaruh serbuk
perasa ke dalam gulai untuk menambahkan kelazatan. Bertambah kuat aku
mengerang keenakan. Nasib baiklah tiada siapa lagi dalam rumahku ketika
itu. Kalau kucing jantan kesayanganku nampak apa yang aku dan bapa
mertuaku sedang lakukan, tentu dia menderita berahi juga agaknya, mahu
dia keluar segera pergi mencari kok kalau-kalau ada kucing betina yang
sedang miang macam aku sedang menunggunya.

Kebetulan, aku memang minat tengok kucing jantanku main berhari-hari
dengan kucing betina yang datang berkunjung ke rumahku.
Tertonggeng-tonggeng bontot kedua-duanya, terkais-kais kedua-dua kaki
masing-masing ketika konek yang jantan berusaha gigih mencari lubang
nonok yang betina yang tersorok di bawah ekornya.

Kedua-dua kakiku menggigil-gigil menahankan kesedapan, sudah
terangkat-angkat silih berganti. Bontotku sudah bergoyang-goyang kuat ke
kiri ke kanan, tetapi tangan kiri bapa mertuaku memegangnya dengan erat
agar tidak lari dan rebah jatuh.

Buah dada kiriku pula kini menjadi sasaran tangan kanan bapa mertuaku.
'Jealous' tetek kananku kerana terpaksa mengambil giliran berbuai-buai
sendirian. Bapa mertuaku memang adil orangnya. Dia tahu tetek kiriku pun
perlukan 'special treatment' daripadanya pada saat itu.

Proses menjilat nonok dan meramas tetek kiriku berjalan dengan begitu
bersistematik sekali, tidak gelojoh tak tentu fasal, selama lebih kurang
20 minit. Aku benar-benar dibuai khayalan keseronokan.

Kemudian dengan tiba-tiba aku terasa mulut dan lidah bapaku tidak lagi
berada pada nonokku. Serentak, tangannya juga meninggalkan buah dadaku.
Dalam hatiku sekonyong-konyong timbul persoalan: Mengapa? Apa dah jadi?
Aku ingat aku telah mengecewakannya. Tak mungkin, kerana aku telah
memberikan layanan istimewa terhadap keinginannya. Cepat-cepat aku
menoleh ke belakang, pandanganku tepat ke mukanya dengan rasa terkilan.

Baca Sambungan siri ke -4 (click disini)

No comments: