Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 25, 2007

Haruan makan anak 4

Ku lihat bapa mertuaku sudah tegak berdiri semula sambil tersenyum
sahaja. Mulut dan misai nipisnya sudah basah lencun dek terkena siraman
air nonokku. Secepat kilat pula aku mengalihkan pandanganku kepada benda
yang lebih menarik: butuhnya yang keras tegak mencanak dan
terangguk-angguk.

Oleh kerana tangan bapa mertuaku tidak memegang butuhnya, tanpa halangan
aku betul-betul dapat menyaksikan besar dan panjangnya. Urat-urat yang
menjalar keliling batangnya pun besar-besar timbul nampaknya. That was
the first time in my life I saw a 'real' cock. Tak ubah macam batang
konek John Leslie, satu-satunya pelakon 'hardcore films' yang istimewa
yang dikatakan dapat memberikan kepuasan maksimum kepada Candy Samples,
seorang 'highly-rated porno queen' yang blonde, seksi dan bertetek besar.

Di hujung kepala butuh bapa mertuaku telah berlumuran dengan air
mazinya. Bulu-bulu di pangkal butuhnya tidak panjang, rata-rata
kelihatan macam baru tumbuh 2-4 mm. Agaknya dia baru 3-4 hari bercukur.
Buah-buah pelirnya besar juga, padanlah dengan batang butuhnya, nampak
berat berisi. Uuuh.. Satu pemandangan yang sungguh menakjubkan dan
menggeramkan aku.

Bapa mertuaku memberikan peluang secukupnya kepadaku untuk menatapi dan
menikmati keindahan dan keunikan butuhnya. Belum sempat aku berbuat
apa-apa yang sepatutnya..

"Bapak nak rehat sekejap, ya Kiah, boleh tak?" katanya.

Lagi sekali aku tidak menjawab pertanyaannya, hanya mengangguk dua tiga
kali tanda setuju. Aku rasa dia tidak perlukan jawapan daripadaku.
Sebenarnya aku sendiri merasa yang aku pun perlu berehat sebentar, untuk
melepas lelah.

"Sedap tak nonok Kiah kena jilat lidah Bang Man tadi?" tiba-tiba dia
bertanya dengan menyebut dirinya 'Bang Man' bukannya 'bapak' sebagaimana
biasa. Tak ternampak langsung kekoknya. Sama ada dia terlangsung atau
sengaja menyebut 'Bang Man' itu aku tak tahu.

Tersentak aku dibuatnya, tapi dengan spontan dan juga tidak kekok aku
membalasnya, "Sedaap, Bang Man pandai jilat nonok Kiaah. Mulut dan lidah
Bang Man jahat. Tangan-tangan Bang Man pun lagi nakal, habis tetek Kiah
kena ramas."

Aku tidak tahu mengapa dengan mudah pula aku turut memanggilnya 'Bang
Man'. Mulai detik itu, di dalam bilik yang indah dan nyaman itu, yang
sepatutnya khas untuk aku dan suamiku sahaja, 'bapak' telah pergi jauh.
'Gone With The Wind'. 'Bang Man' menggantikannya.

"Kiah mahu Bang Man jilat nonok Kiah lagi tak..?" tanyanya lagi dengan
senyuman bermakna yang mudah aku mengerti apa yang tersirat.
Pantas aku menjawabnya, "Mahuu.. Masih belum puas, biji kelentit Kiah,
Bang Man belum berapa jilat lagi. Tak nak ke..?" Eh, eh, mengapalah ke
situ jawapanku, tidak segan silu langsung. Betina jalang, biang, gatal!

"OK lah, jom Bang Man tunaikan hajat Kiah. Masakan Bang Man tidak mahu
jilat betul-betul biji kelentit Kiah yang mengenyam tu.. Itu sebab Abang
berehat sebentar kerana lepas ini Abang nak kerja keras, betul-betul nak
berikan jilatan istimewa kepada biji kelentit Kiah," kata bapa mertuaku.
"Kalau dapat Bang Man nak makan biji kelentit Kiah."

Belum sempat aku menyampuk kata-katanya, bapa mertuaku membongkok semula
untuk membetulkan kedudukan bontut ku yang masih menonggeng. Mukaku
kucodakkan arah ke dinding depanku semula, bersiap sedia. Paha kiriku
dipegang erat oleh tangan kirinya, manakala dengan cepat juga tangan
kanannya lalu bawah kelengkangku dan perutku terus mencapai buah dada
kananku yang masih keras dan berbuai-berbuai indah. Lepas yang kanan
yang kiri pula diramasnya, silih berganti.

Dia tahu dia kena kerjakan tetekku dahulu sebelum kemaskan biji
kelentitku dengan lidahnya. Baru aku stim betul nanti. Uuuh.. Uuuh..
Uuuh.. Uuuh, seperti yang telah aku katakan aku cepat merasa berada di
awang-awangan bila saja tetekku diramas-ramas dan putingnya
digentel-gentel dan dipicit-picit oleh lelaki yang tinggi 'kepakarannya'.

"Ramas kuat sikit tetek Kiaah, Bang Mann," desakku dengan suara
tercungap-cungap tapi boleh terang didengar oleh bapa mertuaku. "Kuat
sikit, kuat lagi," keluar lagi kata-kata galakan daripada mulutku.
"Boleeh... no problem, tak payah Kiah suruh," katanya ringkas dan
instantly melakukan apa yang aku pinta. "Memang dah lama Bang Man geram
dan mengidam nak ramas tetek Kiah yang besar menonjol ni. Dah lama.. Dah
dua tahun!! Tetek bini Bang Man dulu tak besar begini."

Aku rasa berdetup-detap jantungku bila mendengar yang dia sudah lama
geram nak mengerjakan buah dadaku. Rupa-rupanya dia dah lama kepingin
hendak mengerjakan tetek menantunya yang besar, montok dan ranum ini.

Aku tahu buah dada arwah emak mertuaku sederhana sahaja, memang tak
boleh lawan aku punya. Tak semena-mena aku teringat yang pada satu masa
dulu emak mertuaku pernah dengan tidak merasa segan memuji bentuk buah
dadaku yang menggiurkan lelaki yang memandangnya. Pernah dia menyatakan
yang bapa mertuaku amat suka dan geram pada perempuan yang mempunyai
tetek seperti aku. Sekarang sudah terbukti kebenaran kata-kata arwah
emak mertuaku.

"Aznam tak pandai ramas tetek Kiah macam Bang Man. Dia gopoh,
sakit-sakit Kiah dibuatnya, Geramnya tak menentu," kataku tanpa berahsia
lagi.
"Okay, from today onwards you don't have to worry, Kiah. Bang Man sedia
memberikan 'special service' kepada tetek Kiah jika Kiah mahukan. 'Just
give me a call, I'll be right here servicing you', sayang, of course
bila Aznam tiada di rumah. Kurang tapak tangan, nyiru Bang Man tadahkan.
Bertambah besar dan cantiklah nanti tetek Kiah dek selalu kena ramas
begini dengan Bang Man."

Sebaik habis saja kata-katanya yang merupakan satu jaminan kepadaku,
bapa mertuaku menggigit-gigit halus dan menyonyot-nyonyot ponggongku
yang gebu. Aksi beginipun Aznam belum pernah lakukan. Sedap betul
rasanya!! Gigitan gigi-gigi kasarnya tidak menyakitkan. Walaupun tidak
lama, kira-kira 3-4 minit sahaja selepas itu dia menyondolkan kembali
kepalanya di bawah kelengkangku. Muncung mulutnya mula mencari sasaran
dan tapak yang sesuai untuk 'landing' sebagaimana yang telah
dijanjikannya padaku sebentar tadi.

Lidahnya dijelirkan untuk masuk ke dalam lubang nonokku. Ia mengambil
masa yang singkat sekali untuk menemui biji kelentitku, tambahan pula
biji kelentitku hampir tersembul mahu keluar daripada sangkarnya.
'Expert' betul bapa mertuaku mencari biji kelentit dengan lidahnya. 'In
a split second' hujung lidahnya telah mencecal biji kelentitku.

Tersentak bontot dan badanku menahankan kegelian dan keseronokan cecalan
pertamanya. Tangan bapa mertuaku tetap menekan erat ponggongku, tak mahu
kasi bontotku lari. Masakan bontotku nak lari... ya tak? Rezeki jangan
ditolak, musuh jangan dicari.

Lidah bapa mertuaku memperkuatkan aksi menjilat-jilat kelentitku yang
sememangnya telah keras dan mengenyam sejak tadi lagi. Berdecot-berdecit
bunyi jilatannya. Macam nak terkeluar kelentitku merasakan keenakan
jilatannya. Menggigil-gigil badanku menahankan kegelian dan kesedapan
yang menjalar ke seluruh pelusuk tubuhku. Tak ku sangka, pandai sungguh
'orang muda ini' menjilat biji kelentit. Istimewa dan ada 'artnya'.

Fikiran dan badanku melayang-layang jauh ke awang-awangan. Aku
benar-benar dah lupa siapa diriku kepada jantan biang yang sedang
mengerjakan aku ketika itu. Bapa mertuaku juga nampaknya terlupa bahawa
yang sedang dilahapnya ini adalah menantunya. Mungkin.

Dibandingkan dengan cara suamiku menjilat kelentitku, ah... jauh sekali
bezanya. Suamiku menjilat kelentitku macam mahu tidak mahu sahaja
gelagatnya, tiada kesungguhan langsung. Dia seolah-olah jijik meletakkan
mulut dan lidahnya di nonok dan kelentitku. Itu pun, kalau tak disuruh
tak mahu dia membuatnya. Bodohnya tak boleh diajar, pandainya tak boleh
diikut. Orang Melaka kata saja menolak tuah.

Selama dua tahun kami berkahwin suamiku tak pernah melakukan seperti apa
yang bapanya sedang lakukan. Suamiku seharusnya belajar daripada bapanya
cara-cara memberikan kepuasan kepada nonok dan kelentit isterinya dengan
lidah juga. Dia tidak boleh bergantung semata-mata kepada butuhnya yang
besar dan keras tak seberapa itu.

'He definitely has to learn the techniques of sucking and licking a
woman's cunt and clitoris'. Dia mesti kena belajar bagaimana menghisap
dan menjilat nonok dan kelentit wanita, kalau dia mahu, belajar daripada
bapanya sendiri yang aku anggap memang pakar dalam bidang ini.

Bapa mertuaku menggilirkan jilatannya, sekejap lubang nonokku sekejap
biji kelentitku. Cekap! Cekap! Pergerakan lidahnya maju mundur dalam
lubang nikmatku sungguh sedap dan mengkagumkan, terutama bila terkena
tepat pada biji kelentitku.

Dek terlalu geram melihat nonok mudaku yang berbulu nipis tembam
kegatalan, bapa mertuaku seperti dirasuk syaitan, memang pun, terus
menggomol dan menggosok-gosokkan muncung mulutnya ke seluruh bahagian
nonokku dan sedalam-dalamnya. Masuk sekali dengan hujung hidungnya.
Habis mulut, misai dan hidungnya berlumuran dengan air lendir yang telah
banyak keluar daripada nonokku.

Baca Sambungan Siri ke - 5 (click disini)

No comments: