Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 25, 2007

Haruan makan anak 5

Lubang nonok dan kelentitku sudah amat mengenyam, ternganga-nganga minta
diisi dengan barang yang lebih padat, lebih menyeronokkan, dan lebih
mengkhayalkan. Terus terang aku katakan yang lubang nonokku sudah
merengek-rengek meminta disumbat dengan butuh bapa mertuaku yang besar,
panjang dan keras seperti yang telah aku saksikan tadi.

Kata-kata erangan panjang dan pendek bertali arus keluar daripada
mulutku. Namun yang aku perasan aku telah berulangkali menyebut, "Sedap
Bang Man, Sedaap, jilat... jilat kuat sikit Bang Man, nonok Kiah gatal
Banng." Sentiasa aku rasakan jilatannya masih belum cukup kuat dan perlu
diperhebatkan lagi. Begitulah laparnya aku, betina jalang, bini Aznam
yang gatal, pada ketika itu.

Bapaku kedengaran mencungap-cungap di bawah kelengkangku. Dia sedang
bersungguh-sungguh mengawal nafsunya. Butuhnya pasti sudah semacam bom
nak meletup juga. Kasihan, bapa mertuaku hanya boleh berdengkur sahaja
di bawah itu, tak boleh berkata apa-apa, maklumlah lidah dan mulutnya
sedang bekerja keras melayani kehendak nonok dan kelentitku. Bukan satu
kerja yang enteng.

Gerakan-gerakan ganas pada nonok dan tetekku membuat aku tak dapat
bertahan lebih lama lagi. Lantas buat kali kedua cairan panas tersembur
keluar daripada nonokku. Aku rasa pancutan air maniku lebih kuat
daripada kali pertama tadi. 'Never happened like that before'.

Aku pasti bertambah kuyuplah mulut, hidung, misai dan dagu bapa mertuaku
terkena percikan air maniku. Badanku mulalah terasa lemah sedikit. Mahu
rasanya aku dengan segera menterbalik dan merebahkan badanku ke atas
tilam yang empuk. Sudah lama benar aku menonggeng. Tangan-tanganku pun
sudah mula terasa lenguh-lenguh kerana terlalu lama berteleku pada bantal.

Dalam aku sedang bercadang-cadang untuk merebahkan badanku ke atas tilam
yang empuk itu, bapa mertuaku lebih cepat bertindak. Dia menterbalikkan
dan menelentangkan aku dengan cermat. Kini aku terlentang dengan pukiku
terbuka luas dan gunung berapiku terdedah habis, macam dua busut jantan
terpacak di dadaku yang gebu.

Bapa mertuaku dengan cepat merangkak naik ke atas katil duduk berlutut
bertenggong di celah kelengkangku yang terbuka luas. Kedua-dua
ponggongnya menggalas bahagian belakang kedua-dua pahaku. Dia tidak
terus melakukan apa-apa walaupun hujung butuhnya yang terhunus itu
terangguk-angguk mencecal-cecal bibir nonokku, sudah macam mengamuk
hendak masuk ke dalam nonokku yang ternganga-nganga dan kembang-kuncup
menunggu.

Dalam hatiku berkata-kata sebentar sahaja lagi nonok aku akan menerima
habuan yang ditunggu-tunggu secukup-cukupnya. Malangnya, aku menanti
seperti 'menunggu buah tak jatuh. 'He proved to be a very patient man,
you know, not like his stupid son. ' Dia mahu menjadikan aku lebih
dahaga lagi, mungkin biar sampai nonokku bersuara bukannya mulutku yang
bersuara merayu meminta-minta mahukan butuhnya.

Dia menundukkan kepalanya untuk merenung tajam nonokku yang tembam
tersembul dan ternganga-nganga di depan matanya yang terbelalak. Bulu
nonokku tidak lebat, selalu aku trim. Ini menjadikan tundunku nampak
lebih terserlah tinggi memapam.

"Amboi mak.. Cantik dan tembamnya nonok Kiah, untung Aznam!!" bapaku
memberikan pujian yang ikhlas tetapi bunyi macam menyindir Aznam.
Memang, siapa berani kata nonokku tak tembam kalau dah terpampang di
depan mata? Cuma sayang sedikit biji kelentitku tidak berapa besar,
sederhana sahaja, cukuplah tu.

Selepas itu pandangannya dialihkan pula kepada buah dadaku yang
menggunung keras mencanak.

"Uuuh uuh, baru puas Bang Man dapat pandang tetek Kiah yang besar ni.
Sahlah apa yang Bang Man nampak bayangan dalam baju gaun tadi. Memang
besar, cantik, gebu, berisi."

Macam dah tak ada perkataan lagi bapa mertuaku hendak gunakan bagi
memuji keistimewaan buah dadaku."Makan tak habis Aznam macam ni,"
sambungnya lagi. Aku hanya merenung layu kepada mukanya. Aku setuju
benar dengan setiap patah pujian yang diberikan.

Baca Sambungan Siri Ke- 6 (click disini)

No comments: