Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 18, 2007

Midah oh Midah..

Midah ni ialah anak buah ipar aku Balik raya hari yang baru lepas ni, adik ipar aku mengadu kat bini aku, pasal anak buah dia orang (anak perempuan akak ipar aku yang sulong). Kiranya, dah jadi anak buah aku jugakla…. Disebabkan jarak umur bini aku dengan akak dia, emak si Midah tu agak jauh juga,… jadi, Midah tu dah dewasa jugakle, dah masuk 20tahun… Walaupun masih muda lagi, si Midah ni pulak, dah ada anak satu. Tapi, nasib dia agak kurang baik sebab dapat laki mat gian….udahnya…bila dia dapat tau…dia orang ni berpisahle…si Midah balik rumah nenek dia, mertua aku le…

laki dia duduk kat rumah mak dia…Midah ni memang dari kecik duduk ngan nenek dia Kiranya sampai la ni…dah dekat dua tahun jugak le…dia orang berdua tu berpisah.. Masa dia kawin hari tu pun umur Midah baru nak masuk 17tahun, simanis 17 leee….bila umur 18 tahun… beranak satu… masa anak dia umur 6 bulan…. berpisah pulak dengan laki dia….

Disebabkan kena gantung tak bertali….nak cari laki lain pun tak boleh….begitula lebihkurang background Midah ni……Bila dah jadi camtu kesian juga aku kat dia……tapi nak buat camna….kang aku lebih-lebih nak tolong…. apa pulak kata bini aku…..betul tak? Masa bini aku sembang dengan adik ipar aku tu…aku dengarje la…rupanya sejak kebelakangan ni si Midah ni dah mula nak buat perangai….keluar dengan balak… yang tak syoknya balak Cina pulak tu…. satu tempat kerja dengan dia kat kilang tak jauh dari rumah mertua aku.

Bila dia orang tanya pendapat aku…aku pun suruh bini aku ajak si Midah ni duduk dengan kita orang kat KL, tolong-tolong bini aku buat kerja rumah…. Masa tu pun bini aku tengah sebuk suruh cari pembantu, pasal pembantu Indon aku …lari …ikut jantan. Lagi pun masa dia belum kawin dulu pun , dia tinggal rumah aku…tolong-tolong bini aku buat kerja rumah….

Pikir punya pikir…bini aku pun setuju…. Besoknya, bini aku pun bincang dengan Midah, mula-mula dia pun agak berat juge…. tapi , bila mak mertua aku masuk campur…dia pun terpaksa la ikut cakap nenek dia.. Cerita pasal Midah ni, walaupun dah beranak satu, dia punya badan … pehhhh…..memang solid …agak berisi sikit ..tapi tak gemuk…nampak pejalje…. ….tinggi lebih kurang 5 kaki 2 inci…muka pun boleh tahan… kulit putih…dua ketul daging kat dadanya pun masih nampak `firm' lagi. Kalau ikutkan …sesekali …geram juga aku bila pandang dia….kalau aku dapatle….abih nak buat camne…anak buah bini aku….tahanjela nafsu.

Selepas dah dua tiga bulan duduk dengan kita orang, aku takdela pasang niat apa-apa…sampaila pada satu malam yang tak disangka-sangka… bermulalah kisah skandal seks aku dengan Midah…. kalau diikutkan cerita ni pun kira masih fresh lagi… oklah Insiden Pertama……..Bulan Mac 2002 Lebih kurang pukul 12mlm, aku masih lagi buat kerja aku kat bilik study, bini aku awal lagi, lebih kurang 9mlm dah naik atas masuk tidur….penat katanya, siang tadi sibuk tolong kat rumah kenduri kawin….Bilik tempat aku buat kerja tu…. kat tingkat bawah…sebelah bilik tu pulak, dulunya bilik pembantu Indon…jadi sekarang ni, bilik tu Midah yang duduk…

Bila rasa agak mengantuk, aku pun teringat…kalau kena kopi baik juga ni…bila aku nak pergi dapur…aku kena lalu depan bilik Midah. Aku tengok…pintu bilik dia tak tutup rapat…lampu bilik terang lagi. Kot- kot dia belum tidur lagi ..boleh aku suruh dia bancuhkan kopi. Mula-mula aku nak ketuk pintu bilik tu…tapi…bila aku dengar bunyi lain macam je aku pun tak jadi…Pelan-pelan aku intai dari balik pintu yang terbuka sikit….dalam bilik tu memang aku bagi TV dengan CD player….Aku tengok TV kat hujung katil Midah …ada show baik punya….

Atas katil….aku nampak sepasang kaki Midah samapai ke lutut nya kelihatan terserlah ….. Bila aku selak sikit pintu…jenguk dalam sikit…kat atas katil… ….jari- jemari Midah tengah asyik membelek pantat dia…kedua belah kakinya terkangkang dengan kain batiknya tersingkap sampai keatas perut… sambil menyandar dikepala katil dengan beralaskan bantal…tangan kirinya sibuk meramas-ramas dagil pejal disebalik t-shirt yang dipakainya….manakala sebelah tangan kanannya pula aktif menggosok- gosok belahan cipapnya……Bila adegan dalam TV makin rancak…kedua tanganya makin galak…ekspresi mukanya membayangkan kenikmatan … sampaikan kepala aku yang terjengul kat pintu biliknya pun dia tak perasa. Masa tu …aku terkedu…tak tau nak buat apa…

Entah macamana….tiba-tiba aku terbatuk…Midah pun apa lagi ….menggelabah dia betulkan kain dan t-shirtnya , terus duduk bersila atas katil dengan muka merah padam dan tersipu-sipu pandang aku…. "Ehhh…. Pakcik… ? a..a…aa… ada apa pakcik?… kenapa tak ketuk dulu? " suara Midah agak menggeletar. "Boleh bancuhkan kopi tak.." aku buat selamba je…tapi dalam hati risau juga ..takut dia menjerit… tuduh aku intai dia… "Oooo…Pakcik nak kopi ya….sat lagi saya buat noo" dengan pelat utaranya. Bila aku terus pandang dia je…dia bersuara lagi " Nanti saya antarkan.." Aku pun beredar pergi bilik kerja aku balik…tapi dalam kepala aku dah mula terbayang ….hi…kalau la aku dapat meratah si Midah ni…

Aku pun sambung balik kerja aku…mengadap computer …membelakangkan pintu bilik….. tiba-tiba… aku dengan suara Midah… "Air ni nak letak mana Pakcik?" "Letak je la atas meja kecik tu…". Aku jawab tanpa menoleh kat Midah. Kat tepi bilik tu ..disebelah kanan meja komputer…..ada satu kerusi sofa panjang, tempat aku duduk sambil baca buku. Lepas dia letakkan gelas kopi aku, Midah pun duduk kat sofa…. aku masih concentrate kat PC aku…. Tak lama lepas tu dia bersuara," Pakcik jangan bagi tau Makcik ye"

"Bagi tau apa?" aku saja buat bodoh "Alaa..yang tadi tu la" "Yang tadi ?....Apa dia?" saja je aku buat lagi bodoh "Alaa…..takkan pakcik tak nampak " suara dia lagi menggeletar "Abis tu…kalau pakcik cerita kat makcik ko kenapa?" aku acah dia "Janganle pakcik…tolongla jangan bagi tau" Midah merayu "Tak ada apelah..biasa la tu.." aku redakan perasaan dia. "Pakcik jangan cerita dengan sapa-sapa tau…" dia merayu aku "OK la….tapi kena bagi upah le" saja aku sakat dia "Jangan la macam tu pakcik…pakcik nak upah apa?" dia tanya aku balik

"Takdelah…saja je…pakcik acah ko" "Terimakasih pakcik…terimakasih banyak-banyakla pakcik…nanti saya buatkan air pakcik sedap-sedap " "Ehh…air yang Midah buat memangla sedaapppp….tapi, Midah punya air lagi sedap" "Apala pakcikni…pakcik jangan menggatal…saya bagi tau makcik nanti..baru tau" "Takpa…ko bagi tau makcik…nanti pakcik bocorkan rahsia ko….nak tak?" sambil aku berpusing mengadap dia…

"Janganla camtu pakcik…saya gurau je" " Macam tu la….sama-sama cover.."sambil tu aku pun bangun dan duduk atas sofa kat sebelah Midah…..sambil tangan aku berlingkar kat atas tempat sandar..belakang tubuh Midah "Masa buat tu Midah bayangkan sapa…..teringat laki ya?" saja aku usik dia "Ish…pakcik jangan sebut pasal dia lagilah.." Midah menundukkan kepalanya memandang kelantai… "Janganla sedih….kalau ada apa-apa yang pakcik tolong…Midah cakapje dengan pakcik" ..

Entah macamana, tiba-tiba, tangan kiri aku mula menggosok-gosok belakang Midah…pelan-pelan aku gosok keatas dan kebawah….sambil aku picit pelan-pelan…Midah tunduk diam je… pandanganya masih lagi tertumpu keatas lantai…..suasana sunyi seketika…. "Meh..pakcik urut belakang ko…bagi relak sikit" aku bersuara "Pandai ke pakcik urut" dia pandang muka aku "Hai…satu badan pun pakcik boleh urut….kalau ko nak le" "Itu dah urut lain tu pakcik" "Apa pulak lainnya…. urut betul-betul la…Midah ingat urut apa?" "Eh…makcik nampak nanti..apa pulak yang dia ingat" "Ala…makcik ko dah tidor….awal lagi tadi" aku meyakinkan dia "OK lah….pakcik jangan lebih-lebih tau…." "Iyalah….ko ingat pakcik ni perogol ke?" Dia pun pusingkan badannya membelakangkan aku. Pelan-pelan aku urut bahu Midah, sambil tu aku lurut-lurut belakang dia turun sampai kebahagian pinggang…Bila aku tekan kat belakang pinggang dia..Midah menggeliat sikit…

Masa aku urut belakang dia …kepala aku dah takde lain lagi…ligatje cari jalan macamana nak makan si Midah…tapi takdela cara paksa….kes rogol kang…naya aku…….tapi dalam hati…aku rasa kalau kena strategi, tewas Midah malam ni… "Dah dekat dua tahun kena tinggal laki…Midah tak teringin ke?" aku mula mengayat "Teringin apa pakcik?" "Ala …apa lagi…ko kan dah kawin..takkan buat tak tau pulak" "Sapa yang tak teringin pakcik…tapi….takkan la perigi nak cari timba" dia balas balik dengan suara yang perlahan…agaknya sedap kena urut kot… "Ai…. pakcik kan ada" aku acah dia lagi…pasang perangkap "Mana boleh …nanti makcik tau…." "Kalau takde sapa bagitau dia…macamana dia nak tau" aku dah boleh rasa umpan aku dah nak mengena…. "Saya pun bukannya cantik ….mana ada laki yang nak…" " Eh…sapa kata Midah tak cantik…..muka cun…badan solid lagi…. kalau orang tak tau…. macam anak dara lagi.." aku jek Midah lagi. "Betul ke pakcik….pakcik puji lebih-lebih ni …." Sambil dia bercakap, aku makin terasa berat badan dia menekan kebelakang…

sambil aku gosok-gosok belakang dia…pelan-pelan aku tarik bahu dia kebelakang…. sampai akhirnya badan Midah menyandar kat badan aku…. "Wah …ini sudah bagus….macam nak menyerah je" kataku dalam hati… sambil tu kedua-dua tangan aku mula melingkar dan memaut bahagian pinggang dia…. Midah menguak rambut ke sebelah kiri bahunya….bahagian leher kanannya terserlah depan mata aku bila ..dia menyandarkan kepalanya kebahu kiri aku….matanya terpejam rapat…aku rasa dia pun ada rasa takut juga… mungkin rangsangan nafsunya yang mula membara…membuatkan dia memberanikan dirinya… Nafas Midah kedengaran semakin laju….dadanya mula berombak semakin kuat….aku makin pasti yang Midah mengharapkan sesuatu….

sesuatu yang sudah terlalu lama di inginkan dari seorang lelaki….periginya yang sudah kering kontang kini mengharapkan hujan yang akan memenuhkannya dengan air penawar… Takpa… Relak….jangan gopoh…aku cuba tenangkan hati…. buat dia betul- betul sampai tak boleh tahan…. sampai dia mintak sendiri… barula aku bagi… kaw-kaw punya sampai dia tak larat Midah masih membisu…matanya terus dipejamkan….belakang tubuhnya terus menyandar kat badan aku ….tangan aku yang berlingkar kat pinggang dan tapak tangan ku yang melekap diatas perutnya mula menjalar keatas ….menuju kebahagian dadanya…. Midah menggeliatkan badannya…kehangatan tubuhnya makin terasa membuatkan nafsu aku semakin terangsang… perlahan-lahan batang ku semakin mengeras….

Kedua tapak tangan ku kini melekap diatas kedua daging pejal didadanya yang terselindung disebalik kain tshirtnya…terasa buah dadanya yang agak montok itu memenuhi kedua tapak tangan aku … perlahan-lahan aku mula membelai kedua-dua teteknya….rupanya Midah tak pakai coli….. maklumla nak tidur… takkan nak pakai coli……. semakin lama semakin keras ….kedua-dua putingnya yang agak kecil semakin menegang…. Nafas Midah makin keras…bila dia terasa geli…badannya menggeliat– geliat sedikit…aku selukkan kedua tangan ku kedalam tshirt Midah…..terus melekap diatas kedua daging pejalnya yang montok … terasa kedua teteknya semakin keras membengkak…seterusnya…..

puting teteknya pula menjadi sasaran gentelan jarijemariku…..semakin rancak aku gentel putting teteknya semakin tegang putingnya menjojol…… Desahan nafas Midah makin keras…. Sambil tu…pipiku mula menggesel-gesel pipi Midah….perlahan-lahan aku hembuskan nafasku di leher dan pangkal telingannya yang terdedah depan muka aku….rengekan suaranya mula kedengaran….matanya yang terpejam mula terbuka sedikit…kuyu Midah mula memberikan tindakbalas….tangan kanannya merayap atas peha aku….dan melekap kemas menggenggam batang aku yang semakin keras menunjal kain pelikat yang aku pakai…Perlahan-lahan tangannya mengurut-urut lembut batangku…

Aku dah tau….yang lampu hijau dah menyala…gear aku pun Midah dah pegang…..tunggu masaje nak masuk gear. Kini tangan kanan ku pula menjalar turun kebawah perut Midah… menuju kesasaran utama….tembammmm….terasa tundunnya yang masih terselindung dibalik kain batiknya, bila tapak tangan ku sampai dicelah kedua pehanya….. aku ramas-ramas perlahan daging pejal terbelah yang tersembul dicelah kangkangnya… Bila terasa tapak tanganku melekap ditundun cipapnya….Midah mengerengkan sedikit tubuhnya dan mengalihkan mukanya mengadap aku…..matanya yang kuyu menggambarkan gairah perasaannya yang semakin bergelora…nafasnya semakin kencang….tangan kananya melepaskan genggaman keatas batangku….dan beralih memeluk pinggang ku…

Tangan kiriku kemas memaut pinggangnya…bibir mulutnya yang berair dan terbuka sedikit…pantas ku sambar dengan mulutku….bibir ku dan bibir Midah kini bertaut rapat…. mulut kami bersilihganti menyedut bibir satu sama lain…agak lama juga kami berkucupan….. Midah menjulurkan lidahnya meminta disedut….untuk seketika kami silih berganti menyedut lidah masing-masing….yang bestnya….midah pulak memang cekap dan pandai melayan…. permainan lidahnya memang bagus….lagi bagus dari bini aku…Berdecit-decit mulut aku dan mulut Midah …berlawan sedutan dan kuluman lidah.

Tapak tangan kananku masih terus meramas-ramas tundun cipapnya… perlahan-lahan aku rngkaikan ikatan kain batiknya dan menyingkapnya kebawah…..kini tiada apa lagi yang menutupi tundunnya yang montok dan tembam itu….bulu cipapnya yang tak berapa tebal aku sikat dengan jari jemariku…puas aku ramas tundunnya…jari-jemari ku mula menyelak bibir cipapnya untuk memudahkan jari hantuku menyelinap dicelah belahan daging montok dicelah pehanya yang putih dan gebu…. Puas mulut kami berkucupan…lidah ku mula menjilat-jilat dibawah leher dan telinganya…..Rengekan Midah semakin jelas….Bila aku hembuskan nafas aku kat lubang telinganya….matanya semakin kuyu….bila dah tak tahan agaknya….Midah mendengus kuat sambil mengelak-elak lembut… Bila jari hantuku mula mencelah masuk kebelahan cipapnya…

Midah mengepitkan pehanya….geli agaknya….lepas seketika, dia melonggarkan semula kepitannya…jari hantuku mula mengorek perlahan celah cipapnya yang terasa agak lembap dan mula berlendir….permainan jariku semakin lancar…..Midah mendesah perlahan… "Uhhh…sedap pakcik…pelan-pelan….. jangan kuat sangat" Jari hantuku memulakan penerokaan kedalam lubang cipapnya semakin dalam…aku jolokkan jari hantu aku sampai habis kepangkal …terasa otot dinding lubang cipapnya mengemut kuat jariku….aku relak sekejap dan biarkan pantatnya menikmati jolokan jariku….kehangatan lubang cipapnya…terasa menjalar diseluruh urat tanganku…Bila kemutannya dah reda…aku mainkan jari hantuku mengorek dasarnya lubang cipapnya yang semakin licin berlendir…sambil aku jolok keluar dan masuk…..berulangkali tanpa henti

"Midah sedap tak?" aku saja merangsang nafsunya "Uhh…Uhh…sedap… lagi pakcik…buat lagi…." pintanya sambil merengek lembut….tubuh Midah mengelongsor kebawah dan berbaring diatas peha aku…. Sambil membaringkan badan Midah disebelah dalam sofa…kedua tanganku menarik tshirtnya keatas …dan melucutkan dari kepalanya…kain batiknya aku kuis kebawah Terhidanglah didepan aku sekujur tubuh anak buah iparku…tanpa seurat benang…montok dan gebu …yang selama ini aku idam-idamkan….bagaikan menyerah dan menanti untuk diratah….. Tanpa membuang masa…aku terus baring disebelahnya ….mulutku pantas menyambar mulutnya ……bertaut rapat dan saling menyedut lidah satu sama lain …tangan ku menyelinap dicelah tubuh kami dan mula meramas- ramas teteknya yang montok dan pejal….

Puas berkucupan…mulut dan lidah ku mula menjalar kebawah menuju kedua daging pejal yang menggunung diatas dada Midah….tubuhnya yang tadinya agak mengereng kini terlentang….. aku ambilkan bantal kecik untuk mengalas kepalanya dihujung sofa Kedua putingnya yang agak kecil berwarna merah kehitaman …terus menjadi sasaran mulutku…..Bersilih ganti aku nyonyot kedua-dua putingnya….Midah makin mendesah…. Bila aku nyonyot putingnya agak kuat…dadanya terangkat-angkat keatas…. Puas menyonyot putingnya….habis seluruh kedua-dua teteknya aku jilat dan sedut…. Sambil tu tangan kanan ku mengerjakan lubang cipapnya yang semakin basah berlendir…..

Midah meluaskan kangkangnya……puas aku korek dan jolok dengan jari….biji kelentitnya pula aku gosok dan gentel berulangkali….Sesekali punggung Midah terangkat-angkat menahan kesedapan….. Kedua teteknya yang lencun dengan air liur …aku tinggalkan….lidahku mula menjalar ke bawah….sampai dicelah pehanya..tundunnya yang tembam aku gigit-gigit dan aku hisap geram……punggung Midah terangkat …. pehanya makin mengangkang lebih luas bagaikan menyuakan lagi tundunnya untuk ku pepah….

Lubang cipapnya tak berapa tengik….masa tu pun aku dah tak kisah…. nikmat menjilat lubang cipap Midah membuatkan aku tak hiraukan lagi bau tengik cipapnya…. Aku angkat bahagian atas tubuh Midah dan menyandarkannya dibahagian sandaran sofa ….pehanya terkangkang luas dengan punggungnya duduk di birai sofa …bagaikan menyerlahkan tundunnya yang tembam dan kelihatan basah berair….. Dengan lampu bilik study aku yang terang benderang….aku menikmati seluruh tubuh Midah dengan rasa kagum dan berselera sekali untuk aku lapah sebentar lagi…. Tanpa membuang masa ..aku pun membenamkan mukaku kecelah kelangkang peha Midah….Lidah ku pantas meneroka belahan cipapnya yang terbuka sedikit….menjilat-jilat dinding lubang cipapnya….dan sesekali menghisap-hisap lembut biji kelentit warna pink kemerahan…… yang tersembunyi dicelah hujung atas belahan cipapnya…. Rengekan Midah makin jelas…."Uhh…Ahhh…Uhhh…sedap pakcik….jilat lagi pakcik….uhh…ssssedapppp…Midah tak tahan lagi pakcik" sambil punggungnya terangkat-angkat…dan pehanya mengepit kuat kepala ku yang terbenam dicelah kelangkangnya…dan mulutku yang sedang membaham lubang pantatnya yang semakin berair..Midah mengerang makin kuat…..kedua-dua tangannya meramas-ramas teteknya sendiri. Jilatan demi jilatan keseluruh bahagian dalam lubang pantat Midah… hisapan demi hisapan keatas biji kelentitnya …pepahan demi pepahan keatas bibir cipapnya….sampai habis mulut aku berlendir dengan air cipap Midah….mana yang adah masuk mulut aku telan je….

masa tu dah tak ingat apa lagi….air pantat Midah pun aku telan ….sedap…dia punya menggelinjat jangan ceritala….sekejap dibuka kangkangnya luas- luas….ditonjolkan-tonjolkan tundun cipapnya kemuka aku….sekejap dikepitnya kepala aku yang terbenam kat celah pehanya….sekjap tangannya meramas teteknya sendiri….sekejap menggagau mencengkam kulit sofa….sekejap meramas rambut aku sambil menekan kepala aku ke lubang cipapnya….aku tak kisah …..aku biarkan. Midah menikmati kegairahannya….biar dia puas….aku bukan apa …kesian kat dia….daripada dia bagi kat oranglain….baik dia bagi kat aku….laki makcik dia…. "Uhh…Uhhh…lagi pakcik…jilat lagi ..laju lagi…Midah tak tahan ni… unnhhhh…unhh…nak keluar pakcik…Midah nak sampai..Unhh…unhhh… unnhhhhhhhh" tubuh Midah menggelapar…….terasa air hangat berlendir menyerbu keluar dari lubang pantatnya….pehanya kuat mengepit kepala aku yang masih terbenam dicelah pehanya….tundun cipapnya ditonjol- tonjolkan kemuka aku…….

Aku terus sedut-sedut biji kelentitnya makin rancak…seketika kemudian Midah melonggarkan kepitan pehanya….masa tu pun aku rasa dah nak naik lemas dibuatnya…. Sambil melepaskan kepitan pehanya…..Midah tersandar disofa…nafasnya yang laju semakin perlahan…terbayang diair mukanya…raut kepuasan…. Aku pun bangun…lap muka aku dengan kain batik Midah dan duduk disebelahnya….badannya yang agak berpeluh aku peluk….nafsu syahwat ku sudah mengawal diriku sepenuhnya…aku pun dah tak ingat lagi…tubuh yang aku peluk…adalah tubuh anak buah iparku sendiri…. "Midah puas…?" aku bisik pelan kat telinga dia "Emmhhh.." sambil mencium pipi aku "Midah nak lagi?" aku tanya dia lagi "Emmhh…nak…" dia memeluk tubuhku makin erat Aku mulakan kembali adegan ringan….teteknya yang masih tegang aku ramas-ramas….puting teteknya yang menonjol tegang aku gentel-gentel perlahan…Midah menggeliat….lidahnya menjilat-jilat dadaku dan mencari puting kecikku…lantas menyedut dengan lembut….batang ku yang dah agak kendur kembali terpacak menjulang kain pelikat yang masih ku pakai…. Midah merungkaikan ikatan kainku dan melurutnya kebawah….batangku yang terselindung dari tadi kini bingkas bebas….dengan pantas Midah menyambut batangku dengan mulutnya….. lidahnya menjilat-jilat keliling batangku ….puas menjilat….batangku sedikit demi sedikit dimasukkan kedalam mulutnya….sambil berterusan mengulum batangku dari pangkal kekepala butuhku….mulutnya mengepam-ngepam sambil lidahnya terus bermain-main dikeliling batangku….. Puas mengulum batangku….buah kerandutku menjadi sasaran hisapan dan jilatan nya… Sebelah tangan ku terus mengerjakan buah dadanya yang pejal dan montok… dan sebelah lagi terus mengorek-ngorek lubang cipapnya yang basah berlendir….biji kelentitnya terus aku gentel-gentel…. Tak tahan lagi agaknya..bila biji kelentitnya kena tenyeh….

Midah memandang mukaku dengan matanya yang agak kuyu….lantas memeluk dan mengucup bibir dan menyedut lidahku dengan dalam…. Dalam keadaan aku yang bersandar …Midah duduk bercelapak diatas peha aku..sambil tundun cipapnya digeselkan ke butuh aku yang tegang terpacak…..daging pejal teteknya aku sambar dengan mulutku…dan putingnya aku nyonyot-nyonyot…Punggungnya yang masih pejal aku ramas- ramas….sambil jari hantuku menjolok-jolok perlahan lubang duburnya…..Midah semakin galak menggeselkan tundunnya kebutuh ku….mulutnya mendesah dan merengek perlahan "Enhhh….Enhhh….Tak tahan lagi pakcik….Midah nak pakcik….masukkanla pakcik…." pintanya sambil merengek manja "Midah nak pakcik punya?" aku minta kepastian "Unhhh..Midah nak pakcik punya….ccepat la masukkan pakcik…." Rayunya lagi sambil mulutnya menyambar dan mengucup mulutku Aku angkat punggungnya sedikit dan acukan batangku menuju sasaran dibelahan cipapnya yang sedia terbuka untuk ditujah….lubang cipapnya yang sudah sedia basah dan licin berlendir memudahkan kepala butuh aku mencelah masuk kebelahan cipapnya ….dengan perlahan aku lepaskan punggungnya menekan kebawah…dan sedikit demi sedikit lubang cipapnya membaham butuhku yang keras menegang….kehangatan lubang cipapnya mengalir diseluruh uratsarafku sampai ke kepala….

Pantat yang sudah hampir dua tahun tidak dijengah ….terasa sendat dengan kemutan yang ketat mengelilingi butuhku….membaham butuhku santak sampai kepangkal… Terasa kenikmatan yang tak terhingga bila dinding lubang pantat Midah mengemut-ngemut butuhku….aku biarkan Midah menikmati butuhku yang terbenam mencodak lobang pukinya…. Sambil bercelapak diatas pehaku….Midah mula menghayunkan punggungnya keatas kebawah perlahan….aku relak sambil menahan henyakan pantatnya kebutuhku….Teteknya yang berayun-ayun didadanya aku tangkap dan kuramas-ramas kedua-duanya….Midah makin melajukan gerakan punggungnya…… bersungguh-sungguh Midah menghenyak butuhku dengan lubang cipapnya…..sambil mulutnya tak berhenti mendesah kesedapan…. unhh.. anhhh…. unhhhh… anhh… tak berhenti… sesekali Midah perlahankan gerakan turun naik punggungnya… sambil punggung nya naik keatas…. dilurutnya batang aku keluar dari lubang cipapnya sambil mengemut kuat… sampai kat hujung kepala butuh ….di lurutnya balik butuh aku masuk menujah lubang cipapnya…..adal sepuluh kali dia buat camtu….

Midah hayun laju-laju balik….. Pehhh…dia punya nikmat masa dia lurut batang aku tu….tak boleh cerita… aku pun tak tahu dari mana dia belajar…tapi Midah memang best….nasib baik dia dapat mat gian….kalau tak ..tak merasa la aku…. Puas menghenyak keatas kebawah….punggungnya diayak kedepan kebelakang sambil pantatnya padat membaham butuhku….terasa kepala butuhku menggesel-gesel g-spot didasar lubang pantat nya….Midah makin galak mengayak-ayakkan punggungnya…. sambil meramas-ramas punggungnya aku turut membantu menghayunkan punggungnya …. Ayunan punggungnya terus tak berhenti….sekejap laju sekejap perlahan…. Melihatkan aksinya yang semakin ganas…. aku angkat punggungnya ….lantas sambil berdiri… terus menghayunkan butuhku menghenyak lubang cipapnya…kedua kaki Midah memaut kuat punggungku dan turut membalas hayunanku dnegan menghenyakkan lubang cipapnya kebutuhku…. Letih berdiri…aku baringkan tubuh Midah kesofa…dan menindih tubuhnya dengan butuhku terus melekat dipantatnya ….Kali ini giliran aku pula menghenyak lubang cipapnya dari atas…..tubuhku dan tubuh Midah basah bermandikan peluh….peluh kami dan berbaur menjadi satu. Sambil kedua tanganku bertahan diatas kedua daging montok teteknya dan meramas-ramas teteknya… aku terus menghayunkan butuhku keluar masuk lubang cipapnya yang semakin lencun dibasahi air cipapnya….Midah bagaikan melepaskan geram…terus mengayak dan mengayunkan punggungnya melayan tujahan butuhku…

"Unhh..anhh…unhhh….anhhh…..sedap pakcik….hayun lagi pakcik….unhh….Midah sedap pakcik…..hayun kuat lagi pakcik…unhh… unhhh….laju pakcik..laju lagi unhh….anhhhh" Midah merengek sambil tubuhnya menggelinjat kesedapan…tangannya yang memaut kuat pinggangku terus menarik tubuhku kearah tubuhnya bagaikan meminta aku terus menghenyak lubang cipapnya…. Aku pelbagaikan gerakan dan kelajuan tujahan butuh ku ke lubang cipapnya…. sekejap laju… sekejap perlahan….. Midah cukup pandai melayan gerakan butuh ku…. Bila aku henjut perlahan….. bila pangkal butuh aku dan tundunnya hampir bertemu …dihenyak lagi tundunnya lagi kuat….betul-betul dia nak lepaskan geram…bila aku tarik butuh aku keluar perlahan…dikemutnya batang aku kuat-kuat macam tak nak bagi lepas….Nasib baikla aku rajin juga buat exercise dan amalkan pergerakan senaman untuk bagi tahan lama…kalu tak …memang tewas… Kedua kakinya yang mengangkang …kini memaut pinggangku…punggungnya terus dihayunkan keatas kebawah melawan pergerakan butuhku….dan.. "Midah tak tahan lagi pakcik….hayun lagi pakcik….air nak keluar lagi… unhhh…. unhhh…. unhhhh…. laju lagi …. unhhh…. unhhh…. unhhhhhhhh" kedua kaki Midah semakin kuat memaut pinggangku…. kedua tangannya erat memeluk tubuh ku sambil tundun cipapnya ditekan rapat kepangkal butuhku…. terasa air cipapnya hangat membanjiri butuhku yang terbenam padu…. Kemutan lubang pantatnya yang kejap dan kehangatan air cipapnya….membuatkan aku tidak mampu lagi untuk mengawal butuhku dari meledakkan air yang telah bersedia dihujung lubang kepala butuhku… untuk dilepaskan Sambil membalas pelukan Midah…aku menghenyakkan butuhku santak kelubang pantat Midah lantas meledak dari lubang butuhku……. cruttt…. cruttt… crutttt… crutttt…. air pekat…. memancut memenuhi lubang pantat Midah yang sudah pun dibanjiri air cipapnya….

Terasa air maniku dan air cipap Midah yang bercampur baur …meleleh keluar membasahi pangkal peha kami berdua…. mulut kami yang bertaut rapat ..berdecit-decit menyedut air liur satu sama lain…. Untuk seketika tubuhku terus menindih tubuh Midah… sehinggalah kenikmatan mencapai klimaks persetubuhan semakin reda…. perlahan- lahan aku tarik butuhku keluar dari lubang cipap Midah… Sambil melonggarkan kemutannya…. Midah memandang ku dengan penuh rasa kepuasan…. kegersangan yang menghantuinya selama hampir dua tahun kini telah terubat…. Jam menunjukkan hampir 2 pagi….. aku tarik tangan Midah menyuruhnya bangun… sambil berdiri kami berpelukan sambil berkucupan …. "Midah puas?" "Emhhh…pakcik?" "Puas…Midah punya memang best…. ketat lagi…. dia punya kemut … tak tahan pakcik…… Midah nak lagi?" "Pakcik punya panjang… besar pulak tu… senak Midah tau" "Abih tu… nak lagi tak?" aku usik dia lagi "Emhhh…. tadi dah bagi… tanya pulak…. nanti… minta hari-hari baru tau…. "

"OK la… kalau Midah nak… cakapje… tapi ini rahsia kita berdua aje tau" "Ala... pakcik ni.. pandai makan… pandai simpan la" Semenjak hari tu Midah lagi seronok tinggal rumah aku….. bila cukup bulan …. selain dari duit gaji yang bini aku bagi……. aku tambah sikit lagi…. imbuhan…. bukan apa…. untuk beli jamu…. bagi persembahan nya atas katil lagi power…. Kalau nak tau …. round kedua aku belasah pantat Midah…eh…bukan Midah yang belasah butuh aku…..tunggule….

4 comments:

saiful said...

(1) Janalah wang rm 10 dan anda mampu mencapai impian

SERTAI PROGRAM YANG MNGUNTUNGKAN ANDA DI ZAMAN KEMELESETAN EKONOMI INI…
Assalamualaikum,
Saudara/saudari, muslimin/muslimat

Anda yg budiman, sblm anda menganggap surat ini tidak munasabah, saya cadangkan supaya anda membacanya terlebih dahulu. Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat Malaysia & luar negara di seluruh dunia dgn bermodalkan RM10 sahaja. Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, anda berpeluang merebut pendapatan yg lumayan ini. Wang akan mengalir masuk walaupun anda sedang tidur! Percayalah¡K

Sebulan yg lalu, saya sedang melayari news groups spt anda skrg ini & menjumpai artikel spt ini yg mengajak saya melabur RM10 utk mendapatkan pulangan beribu ringgit!! Mula2 saya tidak percaya. Ini tak lain tak bukan mesti bertujuan hendak mengenakan org shj!... ttp spt kebanyakan org, saya tertanya2, jadi saya terus membaca artikel itu. Artikel itu menyatakan bahawa hantar RM2 kpd 5 nama & alamat yg disertakan di dlm artikel tsbt. Anda kemudian diminta meletakkan nama & alamat anda pd tempat Peserta 5 & membuang nama Peserta 1, & kemudian post artikel itu ke sekurang2nya 200 newsgroup (tdpt beribu2 newsgroup di internet jika anda rajin surfing). Slps saya meminta pandangan beberapa org rakan & memikirkan semula risiko yg ada, saya membuat keputusan utk mencubanya. Tiada apa yg merugikan saya kecuali RM10 & 5 keping setem 30 se, kan? WELL GUESS WHAT!!! Dlm tempoh 7 hari, peti surat saya mula dipenuhi WANG!!! Saya betul-betul terkejut. Saya ingat ia akan berhenti masuk pd bila2 masa shj ttp wang itu tetap dtg. Saya memperolehi RM240,226.00 dlm tempoh 35 hari shj!!! Sangat berbaloi! Dgn hanya pelaburan sbnyk RM10 & 5 kpg setem 30 sen, WANG DTG SENDIRI KE DLM PETI SURAT SAYA!!!

Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yg lebih penting kenapa ia berfungsi sebegitu. Yg peting, anda cetak artikel ini SEKARANG utk memudahkan anda mendapatkan semua langkah2 yg diperlukan. Saya pasti, jika anda mengikuti langkah2 yg tlh diatur dlm artikel ini, anda akan mula membuat duit sblm habis penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sbg 1 peluang keemasan bg meningkatkan taraf ekonomi anda. Tahukah anda bahawa cara ini tlh dipraktikkan oleh berjuta2 org di seluruh dunia bg memungut derma & mengumpul modal perniagaan. Percayalah¡K dlm masa 40-50 hari anda akan memperolehi sbnyk RM1,627,230.00 tanpa penat. Kalau tdk percaya, apa kata anda mencubanya dahulu!

Spt saya, mungkin anda juga ragu2 dgn program seumpama ini. Mulalah pelbagai soalan bermain di fikiran; Adakah program ini sah di sisi undang2? Soalan spt ini pernah diajukan kpd seorang peguam. Beliau memberitahu bahawa program ini menyerupai surat berantai (chain letter) tp disebabkan setiap risalah dilengkapi dgn maklumat terperinci mengenai sistem program tersebut, maka ianya SAH di sisi undang2. Yg plg kerap bermain di fikiran saya ketika itu ialah; Adakah ia satu penipuan? Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI kerana ia tidak spt surat berantai, di mana pihak yg menerima seolah2 diugut utk melakukan apa yg dikehendaki oleh surat tsbt, program spt ini tidak memaksa / mengugut mana2 pihak malah ia memberi pilihan kpd pihak yg menerima utk mengabaikan program ini sama sekali. Di samping itu, dgn segala maklumat terperinci yg disertakan ia sekaligus menjadikan program ini sebuah perniagaan yg sah & amat menguntungkan semua pihak asalkan mereka rajin berusaha. Adakah ia baik? Sudah tentu YA. Ini kerana, sesiapa shj yg rajin menghantar risalah ini, mereka berpeluang besar utk memperolehi hasil yg lumayan. Sangat2 lumayan sebenarnya¡K

Apa yg PENTING utk anda fahami ialah program ini bukanlah suatu penipuan & ia tidak menyalahi undang2; & ia hampir TIDAK mempunyai sbrg RISIKO!! Sekiranya anda JUJUR & RAJIN menyebarkan program ini, anda akan memperolehi ganjaran yg amat besar, bersesuaian dgn usaha yg anda curahkan, malah tidak mustahil lebih dr itu. Jika anda tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak anda

saiful said...

(2) Firman Allah SWT bermaksud,
Iblis & syaitan menakutkan manusia dgn kerugian & kepapaan
supaya jgn menderma utk kebaikan¡¦.

Program ini tlh dicipta stlh dibuat penelitian & kajian terperinci ke atas program2 yg ada di negara2 maju & ianya tlh diringkaskan seberapa yg boleh bg memudahkan usaha para peserta. Jumlah RM1,627,230 / apapun jumlah yg anda inginkan sudah tidak mustahil lg. Pokok pangkal, anda bertindaklan dr SEKARANG & gembelingkan usaha ke arahnya dgn penuh keyakinan & kesungguhan. Baca & fahamkan arahan sblm menyertainya supaya tdk berlaku penganiayaan kpd peserta lain secara tdk sengaja.


Bagaimana Caranya?

Langkah 1
Pertama sekali anda dikehendaki menghulurkan sumbangan RM2 shj kpd setiap peserta. Utk tujuan itu, anda balutkan wang kertas berjumlah RM2 dgn kertas agar tdk dpt dilihat. Utk memudahkan penghantaran & mengelakkan kecurian, sila hantarkan Wang Kertas & jgn sesekali menghantar Wang Siling kerana terlalu berat utk di pos. Anda dinasihatkan agar membalut wang tersebut di dlm kertas gelap supaya org lain tidak dpt melihat isi kandungan surat tersebut. Masukkan ke dlm sampul surat (yg berwarna coklat lebih baik). Apa yg anda lakukan ini ialah satu perkhidmatan yg sah & tidak melibatkan penipuan, jadi janganlah anda risau akan apa yg anda usahakan ini. Kemudian, pastikan setiap sampul surat berisi wang & gamkan sampul surat tsbt agar tidak mudah di buka. Seterusnya, poskan kpd setiap nama & alamat peserta yg terdapat pd Senarai Nama Peserta.

Langkah 2
Setelah setiap peserta menerima sumbangan drpd anda, maka gugurkan nama & alamat Peserta 1 drpd senarai itu. Anjakkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta 1, Peserta 3 ke ruang Peserta 2, Peserta 4 ke ruang Peserta 3, Peserta 5 ke ruang Peserta 4 & masukkan nama & alamat anda pada ruang Peseta 5 yg tlh dikosongkan td. Pastikan senarai nama & alamat baru itu berada dlm kedudukan yg betul & pastikan juga alamat itu tepat bg memastikan tidak berlaku sbrg penganiayaan kpd peserta lain. Anda juga boleh menggunkan nama samaran jika tidak mahu dikenali.

Langkah 3
Kemudian, poskan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu) ke sekurang2nya 200 news group yg terdapat di internet spt laman-laman web diskusi, forum dan message board.

Langkah 4
Kemudian, tunggulah giliran anda dgn sabar (biasanya 40-50 hariutk ganjaran yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini bilamana wang kiriman drpd peserta2 lain yg menyertai program ini akan anda terima. Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin berkembanglah kedudukan anda. Sila lihat carta sebagai rujukan (andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat).

CARA PENGIRAAN
Peserta 1 759375 x (15) x RM2 = RM1,518,750.00

Peserta 2 50625 x (15) x RM2 = RM101,250.00

Peserta 3 3375 x (15) x RM2 = RM6,750.00

Peserta 4 225 x (15) x RM2 = RM450.00

Peserta 5 15 x (15) x RM2 = RM30.00

JUMLAH RM1,627,230.000

saiful said...

(3) Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan. Sekiranya anda cuba menipu iaitu dgn meletakkan nama anda terus ke No.1, anda hanya akan menerima wang sbnyk RM30 shj. Oleh itu, bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga. Anda perlu ingat, bukan semua org berfikiran positif spt kita. Andainya tdk ramai yg menyertai program ini, tentu jumlah wang anda terima sedikit shj kan. Oleh itu anda dinasihatkan supaya mengpos sbnyk mungkin artikel tsbt ke internet. Walaupun 50% shj yg menyertainya, anda masih boleh memperolehi sumbangan sbnyk RM406,808. Saya yakin artikel2 yg anda kirim itu akan mendapat jawapan (wang) spt apa yg tlh saya alami.
Sila ikuti arahan yg tlh ditetapkan & imbuhan lebih RM1,627,230 boleh menjadi milik anda dlm tempoh 40 - 50 hari sahaja. Program ini masih kekal bertahan atas dasar kejujuran semua pihak. Anda skrg akan menjadi salah seorang pemilik perniagaan melalui surat-menyurat. Di dlm perniagaan ini anda tdk menjual barang2 yg dpt dilihat ttp sebaliknya anda menjual perkhidmatan. Perkhidmatan ini terjamin selamat & dibenarkan!! Simpan salinan langkah2 ini & bila-bila masa anda memerlukan duit, anda boleh mencubanya lagi & lagi & lagi... SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan krn kejujuran semua peserta yg tlh mengikuti langkah2 yg telah digariskan dgn sempurna. Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan berterusan & duit yg diterima oleh org2 lain akan sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang, masukkan nama anda dalam senarai dan anda telah mula berniaga!!!


SENARAI NAMA PESERTA

Peserta 1
Mamat bin Andak
No 58-1-7, Taman Seri Murni,
68100, Selayang,
Kuala Lumpur.
(*Keluarkan nama & alamat peserta ini dr senarai & anjakan Peserta 2 ke sini)

Peserta 2

Surita Bt. Abdullah
No.31, Lorong Alma Jaya 31,
Taman Alma Jaya,
14000 Bukit Mertajam,
Pulau PInang

(**Anjakan nama & alamat Peserta 3 ke sini)

Peserta 3

Abdul Ahmadil Razman Bin Abdul Majid
No.31, Lorong Alma Jaya 31,
Taman Alma Jaya,
14000 Bukit Mertajam,
Pulau Pinang

(**Anjakan nama & alamat Peserta 4 ke sini)

Peserta 4

Nur Amira bt Abdul Rahman
NO 858-A, Kampung Gayong Batu 3,
Jalan Pengkalan Chepa,
15400 Kota Bharu,
Kelantan.

(**Anjakan nama & alamat Peserta 5 ke sini)

Peserta 5

Saiful Bahri bin Manat
05, kampong Teluk Rhu,
45200 Sabak Bernam,,
Selangor

(*** Tuliskan nama & alamat anda disini sebagai Peserta 5 - baru)


LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS!
DERMA & SUMBANGLAH KPD PESERTA TERSEBUT
NESCAYA ANDA JUGA AKAN MENERIMA DERMA & SUMBANGAN SEUMPAMANYA.
INSYA ALLAH......

saiful said...

(4) Bagaimana Utk Mengiklankan Ke News Group?
Melalui newsgroup iaitu laman2 web yg mengandungi diskusi, forum / message board, anda boleh mendapat keuntungan tanpa mengenali / mengetahui siapa yg telah membaca risalah anda. Walaupun ia tidak selamat dr segi security kerana anda tidak mampu mengawal org bawahan anda, ttp anda boleh menyebarkan risalah anda kpd lbh drpd 5000 org dlm satu masa. Cuba anda lihat fakta ini, di seluruh dunia ada terdapat lebih drpd 32,000 laman web bercorak diskusi & pd satu2 hari, lbh drpd 5,000 org melawat laman web spt berikut. Di dlm dunia terdapat lbh kurang 2 BILLION pengguna internet yg berdaftar & pd setiap hari dianggarkan lbh drpd 50,000 pengguna baru mendaftarkan diri, bayangkan berapa ramai org yg bakal menyebarkan risalah yg mengandungi nama & alamat anda, & setiap org yg menyalin risalah anda akan menghantar anda sebanyak RM2. Sekiranya dlm masa 2 bulan 50000 org menghantar anda RM2, anda akan memperolehi RM100,000!!! Banyak tu¡K

Langkah 1
Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya perlu pilih menu EDIT-SELECT ALL utk memilih seluruh risalah & kemudian pilih menu EDIT-Copy utk menyalin risalah anda.

Langkah 2
Buka aplikasi 'notepad' (Start-Programs-Accessories-Notepad) & pilih menu EDIT-PASTE utk memaparkan risalah anda & stlh membuat perubahan yg diterangkan di atas, pilih menu FILE-SAVE utk menyimpan risalah baru anda seboleh2nya dlm bentuk *.txt (biasanya ia automatik).

Langkah 3
Buka Netscape / Internet Explorer & pergi ke laman web pencari spt Yahoo! utk mencari laman2 web diskusi, forum & message board.

Langkah 4
Pergi ke laman2 web tsbt & pilih diskusi, forum / sebagainya & hantar risalah anda. Anda perlu mengisi ruangan SUBJECT sbg tajuk anda & pergi ke risalah anda td, pilih menu EDIT- COPY utk menyalin & klik pd ruang utk mengisi risalah anda pd laman web tsbt & pilih menu EDIT-PASTE pd Netscape / Internet Explorer anda. (Anda juga mungkin dikehendaki utk mendaftar diri pd laman web tersebut, tdk mengapa kerana anda hanya mahu menyebarkan kpd mereka yg ingin mencari sumber kewangan yg sah & anda hanya menjalankan tugas anda. Jadi, daftarkan shj stlh memastikan yg program tsbt PERCUMA)

Tahniah... ITU SAHAJA! Apa yg perlu anda lakukan skrg ialah pergi ke message board seterusnya & ulangi langkah2 di atas. Setiap message yg dihantar akan mengambil masa kira2 30 saat utk muncul di skrin anda. Ingat¡K lebih banyak anda iklankan (message board dsb) lebih banyak duit yg akan anda dapat!! Mudah kan? Slps ini anda akan mula menerima wang tsbt sblm anda sempat mengiranya! Malah, anda mungkin perlu menyewa Peti Surat kerana jumlah kiriman wang yg anda akan terima terlalu banyak sekali. Anda juga boleh menggunakan nickname jika tidak mahu dikenali ttp pastikan alamat yg disertakan adalah tepat agar surat tersebut boleh sampai ke tangan YG berhak!

HANYA KEJUJURAN DAN KEKHLASAN MENDERMA AKAN MENJADIKAN ANDA SEPERTIMANA SAYA

FIKIRKAN, HANYA DENGAN RM10 ANDA MAMPU MEMPEROLEH WANG YANG LEBIH BANYAK. YANG PERLU ADALAH USAHA. ORANG YANG MALAS SENTIASA DALAM KERUGIAN. MENCUBA ITU TIDAK MERUGIKAN DAN ANDA AKAN TAHU HASILNYA JIKA TERUS MENCUBA.

REZEKI ALLAH ITU MAHA LUAS, HANYA ORG YANG BERUSAHA MAMPU MENDAPATKANNYA. CUBA
Daripada Baca cerita yang sia2

DAHULU BARU TAHU. JGN MENYESAL DI KEMUDIAN HARI.

Terima Kasih.
SELAMAT MENCUBA
& GUNAKANLAH DUIT TERSEBUT KE JALAN KEBAJIKAN!!!
Bantulah Mereka Yg Memerlukan
Wassalam