Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, April 10, 2008

Cikgu Halim yg garang..

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada I.

Cikgu Halim adalah di antara orang yang cukup meminati I. Ketika murid lain sudah balik I selalu gak kena kelas tambahan dengan Cikgu Halim. Maklumlah I ni dikira terletak di dalam senarai top ten yang bakal gagal peperiksaan. Katanya dia nak cuba bagi I lulus juga. I pun kadang kadang boring juga tapi apa nak buat, dah macam dipaksa aje.

Cikgu Halim ialah seorang guru yang berperwatakan tegas dan garang. Dia merupakan guru yang paling digeruni oleh murid murid. Pada usianya yang ketika itu menjangkau 50 an tubuhnya masih tegap dan kemas. Anak isterinya menetap di Sabah kerana isterinya bekerja disana. Peluang untuk bersama anak isterinya hanyalah 3 atau 4 kali setahun saja. Jadi membujanglah corak kehidupan Cikgu Halim pada ketika itu.

Satu hari semasa I kat kelas tambahan itu, Cikgu Halim kelihatan agak lain macam sikit. Mungkin pada hari itu airnya sudah naik ke kepala. Tapi I sendiri pun tak pastilah. Kami duduk berduaan di atas sofa. Cikgu Halim duduk kat sebelah kanan I. Matanya asyik menatap ke muka I aje. Dia membetulkan kedudukan punggungnya supaya lebih menghampiri I. Pada waktu itu tubuh Cikgu Halim seolah olah dah melekat pada pinggang kanan I. Muka I ni pula terasa bagaikan nak dijilat jilatnya. Begitulah rapatnya himpitan tubuh kami berdua.

Kemudian tangan kirinya mula menjangkau ke belakang tengkok I dan berpaut pada bahu kiri I. Ketika itu dada I punya lah gedebuk gedebak. I jadi cemas dan kebingungan. Belum pernah seorang lelaki yang bukan muhrim peluk I begitu rapat. Namun bagi Cikgu Halim dia buat selamba sahaja sambil menjalankan tugasnya mengajar I. Jadi lama kelamaan I pun semakin rilek dan perasaan cemas juga semakin reda. Dengan penuh konsentrasi I bertumpu kembali pada segala pelajaran yang diajarnya.

Semakin lama Cikgu Halim menyandang lengannya pada bahu I semakin syok pulak I rasakan. Sekali sekala jari kirinya tergosok gosok kat lengan kiri I. Ketika Cikgu Halim lakukan begitu I terasa agak kegelian juga tetapi jenis geli yang bercampur syok. Apabila dia berkata kata, dia memandang tepat kat pipi I. Dengan jarak mulutnya yang hanya beberapa inchi saja dari pipi I, hembusan nafasnya jelas terasa menghinggapi pipi I.

Mood Cikgu Halim pada hari itu begitu romantik. Nada alunan suaranya amat lembut dan penuh kemesraan. Penampilan itu telah bejaya menggoda hati I. Pantat I terasa terkembang kincup dibuatnya. I perhatikan bahawa Cikgu Halim juga mula tidak selesa dengan kedudukannya. Dia kerap memperbetulkan pada bahagian bawah pusat seluar yang dipakainya. I dapat mengagak bahawa tentunya ada sesuatu yang dah semakin membesar di dalam seluarnya itu. Sekali sekala I jeling kat kangkang seluar Cikgu Halim. I lihat sudah ada satu bonjolan mulai membusut kat situ. Bagaikan ada benda yang besar dan keras menongkat dari dalam seluar yang dipakainya.

Semua kelakuan Cikgu Halim I biarkan saja. Dari aksi meraba lengan, dia mula menapak lebih jauh. Perlahan lahan tangan kirinya merayap turun ke bawah bahagian belakang bahu I. Jari jarinya dengan berhati hati menyusur masuk kat bawah ketiak I. Ketika itu punyalah suspen I rasakan. Konsentrasi I hanya tertumpu kepada persoalan ke manakah seterusnya arah sasaran tangan Cikgu Halim itu. Dalam keadaan yang suspen itu, kat pantat I pulak dah mula terdapat tanda tanda kelembapan. I pun tak tahu kenapa terjadi begitu. Mungkin adunan dari perasaan suspen dan syok telah mengakibatkan sedikit rintisan nafsu.

Tiba tiba dengan tangkas tangan Cikgu Halim mencakup bahagian bawah tetek kiri I. Seluruh urat saraf I terus jadi tak bermaya. Tindakannya itu memangnya sudah I jangkakan. Namun ternyata I belum begitu bersedia untuk menghadapinya. “Aw” I terjerit manja. Terkejut juga I pada ketika itu. Tangannya yang mengelangi tubuh I membuatkan I terperangkap di dalam belenggu dakapannya. Pergerakkan I amat terbatas. Kebingungan menguasai fikiran I. Segala perbuatannya terpaksalah I relakan saja. Ketika itu I benar benar tidak tahu apa yang harus I lakukan. Hendak melawan I tak berani. Tambahan pulak I pun dah terasa syok juga dengan perlakuan Cikgu Halim itu.

Ketaatan I itu telah menyemarakkan lagi api keyakinan Cikgu Halim. Tindakannya semakin berani. Perlahan lahan tetek I yang tertadah di atas tapak tangannya mula diramas ramas. Tetek I digengamnya kemas dan kemudian dilonggarkan semula. Terkembang kincup tetek I dikerjakan oleh tangan buas Cikgu Halim. Itulah julung kalinya tetek I kena ramas oleh seorang lelaki. Punyalah syoknya pengalaman pertama itu. Pengalaman dan kematangan Cikgu Halim melayani perempuan amat jelas terserlah. Memang pandai dia mencari suis untuk nyalakan api syahwat I. Dengan lemah lembut dia terus meramas ramas tetek I. Sementara meramas, jari telunjuknya tergentel gentel kat putting tetek I. “Ahhhh…..Cikguuu…..cam mana ni…..” I merenggit renggit akibat dihurungi rangsangan kesedapan yang bertalu talu. Bahu I mula menyandar ke belakang. Tangan kanan I mula berpaut kat belakang tengkok Cikgu Halim. Perbuatan I itu rupanya memudahkan lagi penguasaannya ke atas tetek I.

Kepala I terdongak ke atas. Mulut I pulak tercungap cungap menelan kelazatan nafsu. Pantat I dah dibanjiri kebasahan. Duduk I semakin tidak selesa. Limpahan air terasa melekik lekik kat pantat I. Keadaan itu membuatkan I jadi resah tak menentu. Peha kanan, I angkat keatas peha kiri Cikgu Halim. Dia terus menghalakan muncungnya ke pipi I. Pipi I yang lembut itu diciumnya berkali kali. “Rosie sayang..…awak ni cantik sangatlah” Cikgu Halim menerbitkan lirik puji pujian. Punyalah kembang pantat I mendengarnya. Pada ketika itu hati I ini sudah berjaya dikuasainya. Pedoman I sudah terbang entah ke mana. Akal fikiran I telah diharuk oleh cengkupan berahi.

Hujung lidah Cikgu Halim terjilat jilat kat pipi I. Bagaikan kucing yang kelaparan pipi I dikerjakan. Bertalu talu dijilat dan dikucupnya kat situ. Kelembapan jelas terasa kat pipi I. Perlahan lahan tumpuannya mula berubah arah. Telinga I pula menjadi sasaran. Cikgu Halim membuka mulutnya luas. Mulut yang ternganga itu di pekapkan ke telinga I. Habis telinga kanan I tertangkup ke dalam mulutnya. I mengeliat manja. Kulit I meruap kegelian. I

cuba lepaskan telinga I dari serangan mulut Cikgu Halim. Tapi apakan daya, rangkulannya cukup kemas. I memang tiada peluang langsung untuk menggelak. Tambahan pula, tubuh I pada ketika itu semacam dah tak bermaya lagi. Gelora berahi bagaikan melumpuhi seluruh urat saraf I. Jadi terpaksalah I akur terhadap apa jua tindak tanduk Cikgu Halim.

Melihatkan keadaan I yang sudah tak bermaya, Cikgu Halim mula bertindak lebih rakus. Tangan kanannya pantas menyambar kat tetek kanan I pula. Kegeramannya nampak semakin memjadi jadi. Ketika itu kedua dua belah tetek I telah pun berada di dalam rangkulan tapak tangannya. I dapat rasakan tetek I mengembang dan mengincup mengikut irama ramasannya.

Ada kalanya ramasannya agak kuat. “Arrrrrr…ieeee…..” I merengget kesakitan. Tetapi renggetan I itu sedikit pun tak dihiraukan. Bahkan semakin bersemangat tetek I dikerjakan. Menitis airmata I menahan kesakitan. Kedua dua belah tetek I terasa membengkak semacam. Urat urat yang sensitif kat situ bagaikan sudah tergeliat diuli oleh Cikgu Halim.

Akhirnya Cikgu Halim melepaskan I dari rangkulannya yang kemas itu. I menarik nafas lega.Telinga dan pipi I dah berselumur kebasahan akibat kena jilat. Tetek I juga sudah dilepaskan dari cekupannya. Namun kesan sengal sengal masih lagi I rasakan. Dia memaut tangan kiri I dan menghalakan ke kangkangnya. “Jangan takut sayang…..cikgu nak Rosie berkenalan dengan adik kesayangan cikgu ni”. I agak terkejut juga. Cikgu Halim pada ketika itu sudah tidak lagi berseluar mau pun seluar dalam.

Entah bila dia melucutkan seluarnya I pun tak pasti. Punainya I nampak sudah terpacak keras. Jari jemari I diuasap usapkan pada lilitan punainya. Pada mulanya I agak geli juga nak sentuh punai lelaki. Maklumlah benda tu bermirip seperti ulat dan lintah yang amat I genyikan. Tetapi kerana dorongan dari hasrat ingin tahu, I turut sajalah arahan yang diberikan. Jari jari I menjelajahi ke setiap pelusuk punai Cikgu Halim. Inilah julung kalinya I berpeluang menyentuh kejantanan punai lelaki. Dengan penuh minat I usap dan urut pada persekitaran punai Cikgu Halim.

“Lembutnya tangan Rosie niiii…..sedapnya” Cikgu Halim mengerang sambil bangun membetulkan kedudukan. Dia menanggalkan baju yang dipakainya. Maka pada ketika itu bertelanjang bulatlah Cikgu Halim. Tiada seurat benang pun pada tubuhnya. Tiada sedikit pun perasaan malu dirasainya. Dia membetulkan kedudukan badannya dan terus berbaring terlentang di atas sofa. I diarah duduk bercelapak diantara kangkangan kakinya. I pun membetulkan berkedudukan I supaya mengadap ke muka Cikgu Halim. Dia terbaring mengangkang dengan selesanya sambil kedua belah tangannya tersandar ke atas.

Punainya terpacak betul betul kat depan mata I. Perlahan lahan jari jari I membelai punai Cikgu Halim. I amat kagum dengan kegagahan punai yang I belai itu. I

cuba menyukat kehebatan punai Cikgu Halim. Panjangnya I agak lebih kurang enam inchi. Kelebarannya mungkin di sekitar 1 inchi setengah. Bulu punai Cikgu Halim tidaklah lebat sangat. Mungkin baru dicukurnya. Begitu juga bulu dada dan bulu romanya yang mana kelebatannya hanyalah pada paras sederhana sahaja.

Jari I mengintai peluang meninjau ninjau kat telur yang terletak di bawah punainya. Geramnya I lihat benda dua biji yang tergajut itu. I gentel gentel dan I picit picit telur dua biji itu. “Ahhh….jangan picit kuat kuat kat situ…..senaklah cikgu” I tersenyum simpul sambil mengangguk anggukkan kepala sebagai tanda fahan. Jadi I pun kembali menumpukan perhatian pada gosok mengosok dan belaian sajalah.

I angkatkan sikit punggung Cikgu Halim. I cuba membelek belek kat bawah telurnya pula. I meraba sasaran kat lubang punggung Cikgu Halim. Apabila menemui sasaran yang dihajati, jari jari I yang nakal itu mulalah meneroka di kawasan itu. I jolok sikit sikit dengan jari I. Lubang itu ternyata agak kesat untuk memasukkan jari I. Jadi I jilat jilat dan basahkan dulu jari telunjuk I dengan air liur. Setelah itu I

cuba jolok semula. Barulah dengan mudah dan licin jari telunjuk I terbenam hingga ke pangkalnya. Buat seketika I leka bermain main kat lobang punggung Cikgu Halim. “Ummm….sedapnya……Rosie ni pandailah” Cikgu Halim kelihatan gembira dengan layanan yang I berikan kepadanya.

Cikgu Halim mencapai sebotol minyak losyen. Dia memberikannya pada I untuk disapu pada batang punai yang sedang terpacak itu. I pun tuangkan minyak itu kat tapak tangan I. Perlahan lahan I lumurkan minyak itu ke permukaan punai Cikgu Halim. I telitikan agar setiap pelusuk punainya disapukan dengan minyak losyen itu. Setelah pasti akan kerataan minyak yang disapu, I pun mula mengurut urut batang punai Cikgu Halim. Dengan lemah lembut I usapi kat bahagian tengah punai itu. I pusing pusingkan gelongan jari I melingkari batang punai Cikgu Halim. Bermula dari pangkal hinggalah ke kepala, I uruti punainya yang tegang itu berulang ulang kali.

Di dalam keadaan keras tegang itu, kepala punainya menjadi berkilauan apabila diselumur dengan minyak losyen. Jari I bermain main kat lingkaran lekok yang terbentuk seperti sebuah topi itu. Bahagian kepala punailah yang amat I kagumi. I ulit ulit pada sekitar lengkaran yang paling I minati itu. I perhatikan bahawa pada bahagian itu saisnya kelihatan lebih besar dari yang lain. Ianya nampak kembang dan tersergam indah. Di atas kepala punai itu pula terletaknya lubang kencing lelaki. Ianya juga bertindak sebagai penyemur nafsu yang menandakan kemuncak syahwat seorang lelaki.

Sambil mengurut punai Cikgu Halim I juga memerhati kesan kesan tindakan I terhadap kepuasannya. I nampak mulutnya dah termuncung muncung dek kesedapan. Tangannya berpaut kemas kat penyandar sofa yang dibaringi itu. Amat jelas sekali bahawa Cikgu Halim begitu syok menikmati perkhidmatan tangan yang I sumbangkan kepadanya. Di raut wajahnya terukir kesedapan yang tidak terkata Dari gelombang dadanya yang deras turun naik, keberkesanan permainan jari amatlah I banggakan. Punai Cikgu Halim yang terpacak keras itu terus jua menagih kesedapan yang disalurkan oleh jari jemari I.

I mula mengelintirkan jari jari kat kepala punainya. Cikgu Halim mengelupur semacam. Dia mengetap bibirnya sebagai tanda kegeraman yang amat sangat. Keadaannya sudah tak tentu arah bak ayam nak bertelor. “Iiiieee……pandainya Rosie main…..shhh….” Kakinya meluaskan lagi kangkangan. Bontotnya terangkat angkat sedikit bagaikan nak cuba lari dari jari jari I. Namun I ekori rentak hayunan itu supaya punai Cikgu Halim tetap kekal berada dalam tangan

I. “Ahhh……Rosie…..sedap sangat ni…..cikgu dah tak tahan niiii…” Mata Cikgu Halim kelihatan kuyu. Punainya punyalah keras satu macam. Kulit kat bahagian kepala punai tu sudah tegang sehabis habisnya. Kulit kat situ nampak amat halus seperti kulit bawang. Kepala punai Cikgu Halim mengembang bulat bagaikan belon yang dah nak meletup. Adunan dari gabungan minyak losyen yang diusap oleh jari jari I itu telah berjaya meniup punai Cikgu Halim ke paras sekembang yang mungkin.

I pasti kemuncak nafsunya sudah begitu hampir. I nak selesaikan tugas I dengan penuh kejayaan. I nakkan nafsu Cikgu Halim benar benar puas dengan layanan yang I berikan. I lihat kat lubang kencingnya sudah terbit air yang berwarna kejernihan. Jari jari I perlahan lahan bergerak ke bahagian lubang kencing Cikgu Halim. I menumpukan sasaran gelintiran kat sekitar kawasan tu. Dengan lemah lembut I usap usap lubang kencing tu dengan jari jemari I.

Kesan dari tindakan itu memang ketara. Rupa rupa di situlah letaknya suis utama punai Cikgu Halim. I nampak bertambah ligat dia mengelupur. Sambil mengelupur dia mengerang tak henti henti. “Arrrr…huhhhh…ishhh…” Alunan nada nada berahi terpancul pancul dari mulut Cikgu Halim. Raut wajahnya menggambarkan bahawa dia sedang di dalam kesedapan yang bukan kepalang. I semakin bersemangat mengusap jari jari I kat bahagian lubang kencing itu. Aktiviti jari jari I bertumpu sepenuhnya kat situ. Pada ketika itu, kat jari I lah terletaknya sumber kenikmatan punai Cikgu Halim.

“Ahhh…….Rosieeee…..air cikgu nak keluar dah…”. Rontaan Cikgu Halim mulai berkurangan. Tubuhnya macam kekejangan. Urat urat pehanya jelas tertimbul. Dia mendongakkan kepalanya keatas. Mulutnya ternganga nganga. Urat tengkok Cikgu Halim kelihatan tenggelam timbul mengikut rentak pernafasan. Dadanya turun naik dengan pantas. Urat urat kasar yang melingkari punainya juga tersembul jelas. Kat kepala punainya tu punyalah botak licin macam kepala kojak aje. I sendiri pun naik syok dan geram semacam apabila jari I bermain main kat situ.

Tiba tiba Cikgu Halim mengangkat angkat bontotnya. Seluruh tubuhnya mengeras macam orang mengeliat. Jari jari I dengan setianya mengiringi arah pergerakan punai Cikgu Halim. Detik detik ledakan kemuncak nafsunya I nantikan dengan penuh ketaatan. “Ahhhhhhhhhhhhhh……”pekik Cikgu Halim. I terus mengusap usap kat lubang kencing yang mulai kembang itu. I perhatikan lubang kencing itu tiba tiba ternganga lebih luas dan memoncong semacam. I boleh nampak dengan jelasnya kemerahan terowong lubang kencing Cikgu Halim. Dengan amat lembut I usapi ngangaan lubang yang amat sensitif itu.

Air pekat berwarna keputihan mulai menerpa keluar. “Cheeereeetttt……cheeereettt.” Lanar nafsunya terpancul keluar dari lubang itu menghinggapi celahan jari jari I. Jari I dapat merasakan bahang kepanasan ledakkan syahwat Cikgu Halim. Bertubi tubi pancutan air maninya tersimbah kat tapak tangan I. Tiap ledakkan lanar nafsu Cikgu Halim I sambut dengan tangan terbuka. Habis jari jari I basah berlumuran dengan air maninya. Tapak tangan I berselumur dengan cecair berwarna keputihan. Tangan I terasa melekik lekik akibat simbahan air mani Cikgu Halim yang terpancut dengan banyaknya. Walaupun sudah beberapa das pancutan diterbitkan tetapi jari I tetap meneruskan tugas dengan penuh kesetiaan. Dengan amat lembut I usap lagi kat kawasan lubang kencingnya. Muntahan air mani masih lagi bersemangat melempahkan takungan nafsu yang telah sekian lamanya dipendam.

Beberapa ketika kemudian Cikgu Halim kelihatan kembali tenang. Dia kelihatan lemah dan berbaring keletihan. Pada raut wajahnya terpancar kepuasan yang telah dikecapinya melalui perkhidmatan tangan I. Punai Cikgu Halim mulai kurang sedikit ketegangannya. Namun jari I tetep setia mendampinginya. Masih ada sedikit lagi titisan air mani yang sekali sekala mengalir keluar dari punainya. Kejantanan Cikgu Halim I belai tak henti henti. I mahu pastikan bahawa tiada lagi saki baki air maninya yang masih tertakung. Punai Cikgu Halim terus I perah hinggalah ke titisan air mani yang terakhir.

Tiap yang bermula pasti akan berakhir. Setelah diperah punya perah maka akhirnya kekeringanlah juga kantung air mani Cikgu Halim. I pun melepaskan punainya yang semakin lembik itu. Tangan dan jari jari I sudah melengas dipenuhi lumuran air mani. “Terima kasih Rosie” ucap Cikgu Halim sambil mengorak senyum sebagai tanda puas.

1 comment:

keparat said...

hoi..panasnya..tahun 2008..tapi kali ini aku nak paparkan si Rosie dah jadi janda kerana kematian suami..lepada tu si rosie main dengan lelaki berumur 58 tahun..dah puas main ..kawin dengan lelaki 68 tahun 2010..

blog spot: keparat kah aku.