Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, September 30, 2008

Putih, Hitam atau Purple ???

Ada sepasang suami isteri (orang mat salleh) depa baru je kawin.
So pegi hanimun kat afrika selatannn. Depa nih sewa hotel murah je nak budget duit.
Depa nih bukan kaya sangat kayap je lebih dah tu masa dah nak malam dan naik katil dah.

Baju dah bukak abis dah. Lampu dah tutup abihhhss. Si suami dia cakap kat bini dia nih dalam bahasa omputeh la tapi dialihkan bahasa bunyi dia cam nih,“Sayang, kita nak make love nih, sayang dah ready ke nak dapat anak?”

Si bini pun cakap, “Not yet la bebehhh! Abang beli la protection.
I tak sanggup nak dapat anak lagi nih. Si suami pun pakai baju balik,
“Ok yang rehatla jap abang pegi beli condom jap yeee..”So tinggal la bini dia kat hotel.
Bini dia plak agaknya terlalu letih, tertidurrrr!

Sisuami lak pegi la carik kondom. So sampai la kat satu gerai kecik nih dia nampak
banyak kondom. So dia nampak la kondom warna putih. Dia tanyala,
“Nih kondom warna putih nih berapa harga?” Orang Afrika yang jual pun jawab,
“Sepuloh sen satu keping”
Dah tu dia nampak warna hitam, “Hitam nih pun menarik gak. Berapa harga sekeping”
Orang Afrika pun jawab “Dua puloh sen sekeping”. Dah tu dia nampak warna purple,
“Wah.. nih hebat.. berapa sekeping?”. Si jurujual Afrika jawab, “Yang nih mahal sikit 25 sen sekeping”

Dah tu si suami pun nak keluarkan dompet tup-tup tak ada dalam poket. “Alamakkk tertinggal lak kat hotel”. Dah tu dia meraba-raba la poket seluar mana tau kut ada syiling. So nasib baik la ada 20 sen maka terpaksa la dia amik kondom warna hitammm. So member pun jalan la balik ke hotel.

Dalam pada masa sisuami nih berjalan ke hotel, si bini tengah nyenyak tido kat hotel ada pencuri Afrika (negro) seludup masuk bilik. Niat nak merompak tapi bila nampak bini mat saleh nih tak jadik lak. So dia pun tukar tune nak rogol bini mat saleh tu plak. So tengah syok dia buat keje si bini pun agaknya terlalu mamai si bini pun naik syokkk tambah lak bilik gelap. Si bini ingat si suami dia.

“Abang… best laaa….” si negro pun dah selesai ngan bini omputeh nih dia pun seludup la keluar ikut tingkap si bini sambung balik tidooooo! Dah tu si suami dia balik so member pun dan ready ngan kondom hitamnya mainla ngan bini dia nih. Si bini pun naik syok lagi skali.

Sepuluh bulan kemudian..Si bini cakap, “Abang, cam ner nih leh mengandung nihhhh. Dah nak terberanak dah nih.” Si suami lak cakap, “Cam ner nak buat yang, abang beli kondom murahhhh. Sebab tu bocorrr.” So si bini pun selamat beranak kan anakk tapi kulit anak omputeh nih lain sikit la hitam berkilat.

Sepuluh tahun kemudian…Si anak bertanya kat bapak dia,
“Daddy, kenapa kulit saya hitammmmm berkilat?” Si bapak dengan selamba je menjawab “Syukur la nakkkkk, kalo bapak ada lagi 5sen…
ko dah jadik kaler PURPLE dah nak oiiiiii!”

No comments: