Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, May 1, 2009

Perkhemahan Rakan Muda

pada ketika itu aku berusia 15 tahun sedang mekar remajalah katakan.sudah menjadi adat dunia yg cantik pasti akan menjadi idaman orang.begitulah aku....insan hawa yg diidamkan oleh setiap lelaki didalam sekolahku.tetapi memandangkan aku ini didlm keluarga yg sangat ketat disiplinnya maka setiap pelawaan atau ajakan oleh teman-teman aku pandang sepi setiapkali aku dipelawa untuk serta dgn mereka untuk bersukaria.


satu hari guru kelasku mengumumkan untuk mengadakan kemah kerja rakan muda di suatu tempat ditepi hutan rekreasi dipinggiran airterjun.aku kerap menjadi bahan usikan abg-abg senior yg.selalu ingin merapatiku.dlm banyak-banyak itu aku mula tetarik dgn seorg senior form 6.antara yg ada dialah yg paling hensom serta macho.selalu mencari peluang untuk merapatiku.......


malam menjelang.sesudah semua pelajar masuk tidur aku kegelisahan kerana nyamuk hutan yg menganggu.alamak ubat nyamuk dah habislah...mana nak cari nih."kataku pada najwa teman sekemah yg dengkurnya ala anak gajah itu tak tahu apa-apa.mungkin kepenatan agaknya siang tadi.aku pun menyelak kemah untuk keluar mencari ubat nyamuk.apalah malangku aku terus kekemah budak lelaki sambil memanggil abg senior tadi."abang...boleh mintak sikit ubat nyamuk tak?"dah habislah..."mereka bagaikan terlopong bila melihatkan aku yg datang.kejap ya....balas senior itu.aku ternanti-nanti.ketika itu jam ditangan menunjukan sudah lebih 2.30 pagi."er....adibah...masuklah dulu..pelawa senior itu padaku.emmm..tak apalah bang nak tidurlah..."balasku terasa takut pulak.alakejap aje...ajak mereka beria-ia.cepatlah bang ubat nyamuk tu..."


bila aku nak ambik aje dari tangan mereka...salah seorg dari mereka terus menarik tanganku masuk kedalam kemah mereka.aku panik...takut...dan hampir hendak menjerit bila abg senior tadi terus mengomol bibirku dgn berahinya.sambil salah seorg dari mereka cuba untuk menelanjangkan aku.aku meronta-ronta,tapi apalah dayaku seorang perempuan yg lemah.abg senior tadi terus dgn memainkan peranannya dgn rakus mencicipi bibirku yg merah.sambil salah seorg dari mereka mengorek cipapku....mulutku terus disumbatkan dgn,mungkin t-shirt kedalam mulutku.aku terus lemah....abg senior itu terus menghisap nipplesku dgn semahu-mahunya.rasa sedap ada takut pun ada.salah sorang dari mereka terus menjilat alurku yg sempit eeii...tak boleh nakku gambarkan disini bagaimanakah rasanya.


"tolong bang...jangan....tolonglah!"rayuku semahu-mahunya setelah aku berjaya mengeluarkan gumpalan kain daridlm mulutku.ha...tadi sapa suruh dtg sini cari penyakit....kata salah sorang dari mereka!airmata mengalir laju....tapi aku terus digomol semahu-mahunya...setelah aku ditelanjang bulat oleh mereka abg senior itu memberikan isyarat yg dia dulu! yg 2 org tadi mengangkangkan aku bila salah seorangg dari mereka memicitkan losyen badan kecipap ku.abg senior tadi kurasa batangnya dah keras tegang."dik abang.....jolok ya..sambil batangnya mencari-cari pusar dialurku yg sempit dan tak pernah disentuh oleh sesiapa pun.ditekannya pelan-pelan sambil mulutnya mencari-cari mulutku.2 org temannya memegang kakiku takut aku meronta.sambil melancap!


"aduh....sakitnya jerit ku pelan.mulutnya mengulum bibirku membuatkan aku hampir tak bernafas.ditekan-tekannya lagi.....bunyi mcm kain yg dikoyak bila daraku pecah! kurasakan besarnya btg dia ni...sakitnya tak tertanggung oleh ku.aku mengerang-ngerang kesakitan.lebih-kurang 10 minit dia terus menghenjut-enjut laju terpancutlah air maninya kedlm rahimku.....kali pertama aku disetubuhi oleh lelaki.lepas tu,kawanya pulak terus celapak diatas tubuhku sambil batangnya cuba menekan-nekan alurku yg belendir-lendir oleh airmani abg senior itu tadi.melihatkan aku cuba meronta dia terus menghisap nipplesku ah....terasa satu nikmat pula. sedar-sedar batangnya dah bertaut rapat didalam cipapku....dan...memancutkan airnya yg begitu banyak.


aku dah lemah,bila kawannya yg sorang lagi tu cuba memujukku dan belum sempat aku bangun dia terus menarik kakiku naik keatas bahunya.....dgn senangnya batangnya yg besar panjang masuk...crut...laju....bersiut-siut bunyinya menahan sedap.abg senior yg pertama tadi terus mencium ku ala french kiss.tiba-tiba aku merasakan sesuatu yg baru dlm hidup bila aku mencapai klimaks.....abg senior tadi aku balas pelukannya dgn erat."argh.....mmmmmm......hampir lupa diri bila merasakan sedapnya kenikmatan bersetubuh dgn abg senior ini......airmaninya banyak...berlendir dicelah kelangkangku!


abg senior tadi memberikan amaran padaku...kalau rahsia ini pecah maka aku akan terima akibatnya.satu sekolah akan tahu....aku menangis semahu-mahunya.mereka pakaikan aku baju.mengengkang aku bila berjalan rasa pedih dicelah kelangkang aku ni.rasa nak terkencing.....bila aku teran.....banyaknya airmani....eee...hanyir.aku lap dgn tisu....ada darah..serik aku dgn kejadian itu.


bila pagi....abg-abg senior tu buat-buat tak tahu aje.mcm tak ada apa-apa yg berlaku.rupa-rupanya kejadian itu ada cikgu yg tahu...mereka ini baik dgn cikgu muda ini.cikgu ini mulalah pasang perangkap untuk merasai nikmat cipap ku ini.


"adibah....nanti malam cikgu nak ajak kamu temankan cikgu kerumah cikgu rahimah untuk ambik peralatan menyelam.besok kita ada latihan itu.katanya beria-ia lagi.aku yg tak tahu menahu ni mengikut saja.bila mlm seperti biasa semua student dah masuk tidur.cikgu muda itu terus membunyikan hon kereta tanda mengajakku.aku pun mcm biasa tak syak apa-apa....bila cikgu muda itu tiba-tiba memberhentikan keretakannya.menyuruhku keluar kerana adahal yg ingin diperkatakan.ada pondok kat situ.....


"eh nak buat pa kat sini cikgu?"tiba-tiba cikgu itu memelukku sambil menciumku dgn rakusnya.awak ada buat projek dgn budak-budak tu kan?aku ketakutan.....saya nak rasa pulak,kalau tidak akan saya repot pada mak-ayah awak dan polis...ugut cikgu itu.aku yg mula ketakutan seakan membiarkan saja diperlakukan oleh cikgu itu.....bila lidahnya menjilat-jilat nipplesku sambil menghisap dan nyonyot.terasa nikmat.......tengkuk ku digigit manja...aku dijilat semahu-mahunya bila dia mula menganggalkan bajuku.oh,syoknya kurasakan diramas-ramas buah dadaku,sambil bibirnya mengulum-ngulum bibirku.teteku terasa membengkak.dlm pada itu disuruhnya aku memegang batangnya yg besar.aku rasa lagi besar dari abg-abg senior semalam.sambil itu dia mengorek-ngorek cipapku yg mula basah dan tiba-tiba dia celapak atas badanku dan batangnya mencari-cari lubang dicipapku.terasa nikmat nya bila diperlakukan begini. kepala takuk nya yang besar menekan nekan alur ku yg mula membesar.


"arghhhhhhhhh.............. cikkkkgghguu ...... jangan kuat sangat .... cikgu pelahan sikit". bila ku merase kan sikit pedih. kerana abg_abg senior semalam.. terasa nikmat bila batang cikgu yang besar lagi panjang kira-kira 8 inci dah setengah masuk kedalam faraj ku.terasa cikgu itu seakan menggelupur sambil bersiut-siut menahan kesedapan.aku dah mula merasa kan nikmat insan yg bersetubuh. tiba-tiba cikgu itu berhenti mengenjut bila dia menarik kedua belah kaki ku keatas bahu nya. air licin semakin banyak dan mulut cikgu itu mencari-cari lidah ku. sam bil terus menujah-nujah cipap ku dgn lajunya dan sambil memeluk ku dgn erat maka terpancut lah air mani nya dgn banyak nya kedalam cipap ku. okla aku akan ceriter lagi kisah aku semasa menjadi peramugari dan projek dgn org arab dan mat salleh semase di london. oh, i love men.....................

No comments: