Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, May 13, 2009

Suraya Mangsa Nafsu

Itulah nama kakak iparku. berumur 33 tahun, belum mempunyai anakwalaupun setelah berkahwin selama 10 tahun lebih. Namun wajahnyaterlalu seksi bg aku menatapnya. bentuk badan agak menarik nafsuku,berkulit putih,berbeza dgn bini aku yg agak gelap. Mungkin keranabelum pernah melahirkan anak maka bentuk susuk tubuhnya masih kelihatan bergetah.cuma teteknya agak jatuh sedikit je,yg pastinya dia perlu,mesti,dan wajib menjadi korban nafsu ku utk selamanya…..setelah berkahwin lebih kurang setahun dgn bini aku,aku mula memasang perangkap,mengatur strategi, mencari segala mcm maklumat dan carautk aku menguasai tubuh kakak iparku yg ku panggil kak su ini.Mula2 aku ingat ingin gunakan cara halus atau bomoh utk menguasai tubuh kak su,namun bila ku bayangkan ianya tidak mendatangkan ghairah pada ku kerana aku mau dia melayan nafsuku dalam keadaan sedar,atau lebih senang paham sbg hamba nafsu yg akan melakukan segalaarahan dgn patuh.Langkah pertama ku lakukan dengan membeli sebuah kemera digital sony,hutang 5 bln baru habis bayar. setelah 5 bulan aku mulakan langkah kedua dengan mencari sejenis dadah yang mampu membuat seorang wanita merasa ghairah,aku mendapatkan benda alah tu di thailand.Setelah menanti selama 3tahun sampaila disuatu hari,nasib menyebelahi aku, ketika anak ke3 ku lahir bini aku meminta tolong kak su menjaga anak aku lg 2 orang kerana aku tak dpt cuti(alasan utk bini aku agar aku ada peluang melaksanakan misi aku),jadi kak su pun berseteju. lagipun kak su memang rapat dengan anak aku. So.. ketika hari bini aku demasukkan wad, waktu tu malam,kebetulan aku memang telah menyelidikyg suami kak su bekerja pd shift malam waktu itu, lebih kurang dalam pukul 2 pagi aku datang ke rumah kak su, sebelum tu aku telah menalipun dulu kak su mengatakan untuk menghantar baju danlampin anak aku. sebenarnya aku bole hantar awal, tapi kalu hantar awal line tak clear la kan, jd aku ckp aku hantar lambat kerana ada urusan kerja dan aku akn menalifonnya dahulu.ketika aku sampai aku lihat kak su memakai baju t-shirt dan kain batik,fuhhh….entah kenapa aku cukup bernafsu bila aku tengok kak su pakai kain batik,menampakkan punggungnya yg tonggek itu. Aku cakap ngankak su masa tu bole tak aku nak tengok anak aku sekejap, rindu la. Terus kak su ke dapur untuk membuat air untukku. Ketika ku lihatdia sedang sibuk didapur,aku pun mengambil kemera digital,tali yang telah siap bersama sebilah parang lalu ku kunci pintu rumahkak su,lampu depan rumahnya kututup.Dalam samar2 kegelapan aku lihat kak su datang dengan segelas air ditangannya…..“la..hasan tutup lampu ker,pintu kenapa tutup”…satu soalan bodoh dari kak su tanpa mencurigai niat ku. ketika dia hendak membuka lampu dan pintu ketika itulah aku mengeluarkan parang yang ke bawa tadi lalu terus aku memeluk pinggang kak su sambil mengacukan parang tersebut ke leher kak su….“Diam,sekali je aku cakp,patuh pada arahan aku kalu ko nak selamat,nasib ko,hidup ko sekarang berada dalam genggaman aku sekarang. Sepatah perkataan terkeluar dari mulut ko aku toreh2 muka ko yangcantik ni dengan parang. PAHAM!!!!!” Terkejut beruk kak su dengantindakan aku yang tak diduga itu.“Hasan, kenapa buat kakak mcm nie. Hasan nak ape,kak su takut…” dengan perlahan dan lembut kak su merayu dengan harapan aku tidak akan mengapakannya. “Jangan takut kak su. Straight to the point la, bermula malam niekak su akan menjadi hamba nafsu saya,melayan nafsu sy,seluruh tubuhkak su mesti menjadi milik saya selagi mana saya perlu, rela atau tidak, paksa hati kak su menerima segala yang akan berlaku. kalau kak su memberi kerjesama maka sy akan memberi kenikmatan pada kaksu sampai suami kak su pun takkan mampu berikan pada kak su….”Ku lihat mata nya telah berair,mukanya kelihatan pucat kerana terkejut yang amat sangat..” Tolong la jangan buat macam nie pada akak, dosa hasan. Hasan kan dah ada ina,kenapa nak buat akak macam nie”…Kata kak su memujuk lagi. Namun pujukannya itu hanya membuatkan adik aku semakin mengganaslalu kugeselkan aadik aku tepat ke punggungnya sambil tangan kiriaku meramas buah dada nya yang bersaiz 32b itu. Denagn tangan kanan masih memegang parang,aku berkata” jangan melawan, jangan bergerak,nikmati sahaja atau aku siksa ko”…serentak itu tangan kiri ku meramas tetek kak su dari luar dengan kuat. kak su hampir menjerit namun dangan cepat ku halakanparang ku kelehernya sambil menarik rambutnya lalu ku bentak dengan keras “DIAM…” Termengah2 kak su merasakan dirinya disiksa sedemikian rupa. Wajah nya yang kelihatan amat sangat dalam ketakutan membuatkan nafsu setanku semakin memuncak lalu ku ikat tangannya dng tali yang ku bawa. Kini kak su duduk besimpul mengadap aku yang berdiri dihadapannya dengan parang yang masih berada di tanganku. Ku letakkan parangku ke atas meja lalu ku buka seluar jeans aku dihadapanya,maka terkeluarla panglima aku dengan gagah berkilat. Ku lihat kak su memejam mata sambil menangis terisak2. Ku lihat dada nya bergoyang2 dek kerana esakannya. “KULUM…” Tekejut lagi dia, “jangan la macam ni hasan ,tolong la kaksu,” rengeknya. Tanpa berlengah ku ambil kembali parang ku dan ku letakkan di lehernya,” KULUM”. Sekali lagi ku beri arahan.. kuhalakan batangku ke mulutnya dan kak su pun mula memberi ruang untuk adik aku menceroboh masuk.sampai je ke bahagian takuk adik aku aku biarkan sahaja konekku disitu. “Hisap.keluarkan air liur kak su biar sampai menjejeh ke bawah”. Dengan patuh kak su menurut dan..“Ahhhhhh…..,sedapnya” Agak lama juga ku biarkan adik aku menyelam setakat takuk je,sambil tangan aku menyelak bajunya dari belakang dan membuka hookbranya yang berwarna hitam lalu ku gentelkan putingnya kanan kiri. Kurasakan kulumannya semakin dalm dan semakin rancak. Dia dah steam kot.Tiba2 ku pegang kepalanya lalu kutekan konekku hingga kepangkalnya,ku lehat mukanya merah padam dan air matanya meleleh2. bila kutariksahaja konek ku terus termuntah kak su dengan agak banyak. termengah2 ku lihat mangsa ku hari nie. tanpa berlengah terus kubaringkan dia diatas sofa lalu kunyonyot putingnya sambil kuramas2 dengan penuhghairah. sesekali ku gigit2 manja putingnya. Ku lihat kak su hanya mengeliatkan badannya mcm cacing kepanasan. Ku buka kain batik nya lalu ku buang ke tepi,baju nya juga ku buka dan bra nya ku rentap dengan ganas. pantiesnya juga kurantap hingga terkoyak, seketika ku terpegun melihat tubuh bogel dihadapanku yang menjadi idaman ku sekian lama. Tanpa dapat dibendung perasaan ku lagi aku terus menjilat vaginanya yg berbau agak haru kerana aku sendiri harus akur kak su amat mementingkan kebersihan,ku sedut2 kelentitnya..“Arhhhhghhh….hasan,to..tolong jgn kat situ..arghhh…” Terangkat2 buntutnya ku lihat membuatkan aku semakin ghairah menyedut dan menjilat pantatnya…Tak lama kemudian dengan satu erangan panjang dari kak su ku rasakan air pantatnya memancut dengan banyak sekali. habis semuanya ku sedut. “SEdap tak sayang”…. kak su hanya diam sambil memalingkan mukanya ke kanan dengan esakan tanpa henti dari mulutnya. ku kulum lidahnya perlahan2, lalu ku tekan konek ku ke alam lubang pantat kak su. Bagaikan tersedar kak su cuba meronta sambil memohon belas,“tolong la hasan,akak dah hisap tadi,jangan buat akak mcm nie.” bersungguh2 kak su merayu tanpa henti. Ku tenung mukanya sambil bekata “nak sedap ke nak siksa”…serentak itu terus kubenamkan kote ku ini sedalam yang bole…. “Arrghhhh………” serentak iatu ku letakkan kedua tanganku ke teteknya kanan kiri sambil ku ramas sekuat hati aku. geram sungguh aku.. “Tolonggggg,hasan,akak janji akak akan bagi….” Satu penyerahan mutlak yang ku dengar darinya…. Tanpa berlengah ku buka ikatan tangannya terus aku benamkan muka ku ke kedua belah teteknya sambil kuhenjut semau hati ku hingga lebih kurang 20 minti baru ku tembak berdas2 air maniku kedalam rahimnya “arrrghhh…..argh…sedapnya kak su, kemut sayng..” Setelah hampir 5 minit ku terkapar lesu diatasnya,terus ku bisikkan padanya“segala perbuatan kita malam ini telah aku rekod, ingat ye sayang,bila2 aku perlukan tubuh ko,jgn banyak bunyi bagi je walaupun 10 kali sehari……… “

No comments: