Latest Stories

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, June 6, 2009

Blind Date-takut giler

aku ni pompuan yang aku rasa kuat gak nafsu aku...aku sebelum ni masih mampu menahan segala dugaan yang melanda sehinggalah aku berkenalan dengan seorang mat motor.sebelum ni aku dah berjanji kat diri aku, diri aku hanyalah untuk suami aku..pegang tangan lelaki pon aku tak pernah ,tapi janji aku telah ditewaskan oleh mat motor nih..sial betull...aku kenal dengan brother ni melalui chat je..dia tua empat tahun dari aku..dia tak hensem pon tapi ayat dia power siutttt!!!sebelum ni agreement kitaorang hanya berkenalan melalui tepon je.. aku tak kisah sangat..pada aku lai bagus sebab tak payah nak bersua muka dengan dia..boleh le aku cakap lepas je...boleh citer benda2 yang hot...alkisahnya dah lama, berminggu2 dia duk berborak benda2 yang hot dengan aku kekadang tuh sampai dia melancap sesorang..dia ajak aku jumpa dia..dia kata dia geram gila dengan aku..aku takut siutt masa tuh..dia ajak aku ringan2 ..dia nak lepas geram sikit je...dia pujuk aku..aku dah penat rasanya menolak..masa tu kepala otak aku nyesal cakap dengan dia benda2 hot nih..aku maki diri aku sendiri masa tuh..aku rasa nyesal sangat..tapi mamat ni jenis tak reti putus asa..dia pujuk pujuk dan pujuk aku sampai akhirnya aku setuju nak jumpa dia tapi aku kata dia mesti janji jangan ringan2 dengan aku..dia kata oklah..asalkan dia boleh jumpa aku nanti boleh dia imagine sendiri dia main dengan aku..
aku pon dah tak tahan dengan pujuk rayu dia..setujulah nak jumpa dia..masa nak jumpa dia tu aku takut bagai nak mampus siuttt...dada aku masa tu turun naik turun naik dengan lajunya..macam2 perasaan ada masa tuh..takut suka nyesal semuanya dah bercampur aduk..tapi nak buat camna benda tuh dah jadi..aku yang saja cari bala..aku kuatkan semangat gi gak jumpa dia..
aku suruh dia tunggu dekat dengan kedai berhampiran rumah aku..aku tak kasi dia datang rumah aku..member2 serumah tahu ....malu ..mampussss!!!
aku tengok dia datang dengan motor nsr merah dia..perghhhh motor dia cun..sayang org dia tak hensem..tapi tak kisah lah..bukannya aku nak buat laki pon..saja2 nak kawan ..nak tahu pasal benda2 hot..disebabkan aku takut nanti ada org nampak aku naik motor dgn mat motor..aku cepat2 ajak dia blah dr situ..dia pon kasi helmet kat aku..pastuh dia suruh aku naik motor dgn dia..aku gabra gila..aku tak pernah buat kerja2 gila camni..sejahat2 aku pon aku tak pernah involve dgn benda2 camni..setakat ponteng kelas..tipu lecturer aku..merokok..tengok cd blue dan baca erotic stories nih biasalah..pegang tangan lelaki pon tak pernah inikan pulak nak naik motor dgn lelaki..nak ringan2 lagila aku takut.... lama aku duk diam..tak b erani nak naik motor dengan dia..aku kata tak retilah...tak biasa..pastuh dia kata..alaaaa..bukannya sayang tak biasa naik motor....aku ni mmg le minah brutal sikit..naik motor sendiri gi ke kelas..tapi tu aku naik sendiri..ni nak naik dengan lelaki siuttt...lelama tuh dah dia pujuk bebaik..aku naik jugak..
korang tahulah motor nsr nih..tinggi ..seksa betul aku nak naik..aku ni pulak dah le pendek..celaka betul kena naik motor macam tuh..
pastu dia pon membawa motor dia perlahan2 sebab sambil dia bawak motor dia tuh, tangan dia duk tarik tangan aku suruh peluk dia..empat kali aku menepis..last2 aku peluk ajelah..aku takut siut nak peluk dia..tapi aku lagi takut kalau dia hilang konsentrasi sebab dia nak jejugak suruh aku peluk dia ..aku takut nanti accident ha..mampus mak ayah aku tahu..bila aku dah peluk dia..dia pon mula memecutkan motor dia dgn laju..sesekali dia bawak motor menggunakan sebelah tangan je..sebab tangan dia yang sebelah lai sibuk duk meraba dan memicit jejari aku dan kaki aku yang ada kat belakang dia ni..penat aku tepis..dia kata kat aku..janganla yangggg..abang tengah geram nih..aku masa tuh rasa cam nak nangis je..tapi aku dah tak boleh nak buat ape dah..sebab dia dah bawak aku gi jauh dah dari umah aku.pastuh bila ada bumper bukannya dia nak bawak slow2..saje je kasi motor tuh terlompat sikit supaya aku lai kedepan..miang betul ....tetiba dia berhenti kat tepi jalan..dia kata nak berhenti relaks jab..dia kata penat..aku terpaksa ikut ajelah..kitaorg berhenti kat tepi jalan ..tempat tu gelap sikit..tapi kalau keta lalu cerah le..kena suluh dgn lampu..
aku terus turun dari motor, bukak helmet..terus gi duk kat tepi jalan tuh ada cam tembok sikit..aku gi duk kat situ..hati aku dah tak tenteram..aku dah nangis dah kat dlm hati..aku ni minah brutal..mana boleh menangis depan orang..so dlm hati je lah..pastuh dia bukak helmet..dia pon datang duk sebelah aku...aku duk jauh sikit dr dia..dlm hati aku ni duk menyumpah seranah habih dah..pastuh dia tarik aku dia kata rilek la yang..bukannya ada org kita berdua je..
aku kata sebab kita berdua la aku takut..
pastuh dia tarik aku dekat dengan dia dan dia peluk aku..aku tepis dia..aku kata kat dia jangan la buat camni ..tak baik..dia kata alah..sikit je..dah penat aku tepis aku biarkan aje..aku tak pandang langsung muka dia..sebab masa tuh aku rasa dah sebak sesangat..pastuh dia merokok...tapi tangan dia tak lepas duk peluk pinggang aku..
dah le peluk pinggang aku..pastuh tangan bukannya reti nak duk diam..dia memain pulak kat pinggang aku tuh..aku buat tak reti je..dia tanya aku nak pergi kemana..aku kata tadi dia janji nak bawak aku gi tengok suasana kl waktu malam..nak tunjuk kat aku minah2 boh dan mat2 boh..nak tengok reality kehidupan kl di waktu malam..pastuh dia kata kita gi lepak kat taman dulu ye..pastuh nanti abang bawak yang gi ke kl...ok..? aku kata mana boleh..pergi taman takde dlm perjanjian pon ..aku dah kecut dah..kita gi kl je la..pastuh hantar saya balik..rayu aku..
alaaaa....rileks aa yang...kita gi lepak2 ..rileks2 ..bukannya buat ape2 pon ..pastuh abang bawak le yang gi nengok kl..aku tak terkata ape2..dah lama dia duk pujuk...aku pon setuju je lah..tapi aku kata dgn satu syarat..jangan reringan dengan aku..nak buat camne lai dah....brother tu kata oklah..kalau tak nak dia tak paksa..kita gi taman berborak je..masa tu aku rasa lega jugak sebab dia dah janji tak nak buat ape2 kalau aku tak setuju..tapi risau tu tetap ade...pastuh brother tu pon menyambung la journeynya menuju ke taman dlm agenda nak merosakkan diri aku...akhirnya sampai lah jugak kitaorg ke taman ...aku tak pasti taman ni kat mana..tapi kalau tak salah aku kat area cheras..depan taman tu ada cam kolam air...kiranye romantik le jugak suasana tuh..sekeliling tu taman perumahan..
turun je dari motor dia amik helmet dr aku dan dia pimpin tangan aku menuju ke kerusi berhadapan dengan kolam air tuh..tempat tu tempat yang paling gelap sekali kat situ..mula2 tuh aku tarik tangan aku ..tapi dia lai cepat tarik balik tangan aku..dia tak nak pon lepas tangan aku..sambil berjalan tu dia urut2 tangan aku..masa tuh aku dah rasa geli geleman dah..dlm kepala otak aku nih dah terpikir alamak mampus aku malam nih...
air mata dah bergenang dah..tapi aku terus je control ...
sampai kat seat tuh, dia letak helmet kat ujung sekali, passtuh dia duduk..aku duduk sikit je kat ujung sebelah kanan..aku tak nak duduk dekat2 dengan dia..pastuh dia tarik ku dan kata alahhh yanggg..mehla sini..duduk dekat dengan abang..bakpenye duduk jejauh..tak best..aku dah gabra giler...pastu aku tolak dia dan cuba melepaskan diri tapi tak berhasil..aku kata janganlah camni..aku tak suka..tadi dah janji awak tak ape2 kan saya...pastuh dia kata..alaa...bukannya buat ape2 pon..duduk dekat2 je..dia rangkul aku..tarik lai dekat dengan dia..aku dah tak boleh nak buat ape dah..aku biar je...dia kata rileks la yang..jangan le marah..aku diam je...dlm hati ni aku kata aku tak marah lah..aku takut la...apelah dia ni..
pastuh tetiba je dia cium aku kat pipi..aku terkejut siut..tak pernah ada lelaki berani buat camtu kat aku sebelum nih..aku cuba leraikan rangkulan dia tapi tak berjaya.. dia berkata ssshhhhhhh....ssshhhhh...rileks .....dlm ati aku ni sambil duk bergelut dengan dia..kepala otak ko rileks..ko nak rosakkan aku ko suruh aku rileks..makin lama aku meronta makin ganas lak dia mencium aku..sedar2 dia dah cium mulut aku dan paksa aku bukak mulut aku..pastuh dia memain lak dgn lidah dia...geli siut..tapi best gak...aku duk diam je..membatukan diri aku..pastuh baru aku perasan tangan dia dah ada kat breast aku.. breast aku ni bolehlah dikatakan besar jugak..saiz38c....siut betul mamat nih.. aku tepis tangan dia....dia kata lai...sshhhh...sshhh...rilekksss....pastuh dia kata...kata dlm tepon nak...aku kata balik itu dlm tepon..saya bukannya nak buat betul2..sekadar berbual dlm tepon je...pastuh dia kata..oklah...kalau tak nak takpe dia tak paksa..pastu dia stop jab dr cium aku..tapi dia masih duk peluk aku lai..dia tak nak lepaskan aku pon...
pastuh dia kata lai....abang dah tak tahan lah yang...abang geram kat yang..abang tak pernah dapat yang besar..ahh sudah..mampus aku..tulah gatal sangat nak jolok sarang tebuan.... kan diri sendiri yg susah..
pastuh dia start balik cium aku..kali ni lagi ganas dr tadi...dia dah makin berani..dia selak baju aku..dia nak rasa breast aku dr dlm baju..aku ni dengan suara takut kata dia jangan la... aku tepis tangan dia..dia kata lai ssshhh...sshhh....aku ni dah penat dah duk meronta2..
alamak...aku kena sambung citer ni lain kali le...aku nak ke kuliah....chow...

No comments: